  • Data: 2009-04-07 18:13:54
    Temat: Re: Opinie o serwisie notebookow Sony
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Naprawy odplatne, tez polegajace na wymianie na inne
    > uzywane/naprawiane, robia z wielkiej łaski dając ceny zaporowe. Slynne
    > byly "naprawy" drukarek atramentowych w cenie 150% nowej drukarki.

    pytanie jakiej drukarki :)
    seria SOHO ? zapewne tak, wiec nie ma sie co dziwic.
    swego czasu HP mialo problem w jednej seri z urywajacymi sie karetkami, sam
    naprawilem znajomym kilkanascie sztuk i byla to typowa usterka tego modelu.
    kiedys zadzwonilem do HP z ciekawosci i dowiedzialem sie ze do tego modelu
    niema(niebylo i nie bedzie) czesci zamiennych :) jest to drukarka w cenie
    kompletu tuszy wiec nie oplaca im sie utrzymywac dla tego serwisu i na
    gwarancji wymieniaja na nowa a po gwarancji poprostu mozesz ja wyrzucic i
    tyle.

    do wyzszych modeli oczywiscie problem z serwisem nie istnieje i za jakas tam
    czesc wartosci mozna zrobic caly przeglad korzystajac z maintenance kit po
    4-5 latach i pewnie wiecej :)
    trzeba brac poprawke ze tanie linie sa raczej kiepsko wspierane szczegolnie
    po okresie gwarancyjnym

    --
    pzdr
    piotrek