-
Data: 2011-04-16 14:47:40
Temat: Re: Opinie o oponach - czemu do d...
Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:qltiq69mhs6vonve38hf6o8kugr95bvpe0@4ax.com...
> On Fri, 15 Apr 2011 18:19:23 +0200, Agent wrote:
>>Tak mnie naszło przemyślenie co do opini o oponach. żeby lepiej już nikt
>>nie
>>pytał na grupie jakie opony kupić. Bo jak użytkownicy rozróżniają czy dana
>>opona jest gorsza czy lepsza? Jeśli porównuje sie stare do nowo kupionych
>>i
>>załozonych to zawsze będzie różnica na plus na tych nowych.
>
> A nie zawsze :-)
>
>> A inne
>>porównania typu lepiej hamuje tez sa wg mnie troche naciągane bo to trudno
>>wyczuć czy auto zahamowało na 45 czy 46 metrach.
>
> A jak roznica jest wieksza ? 40 i 50m ?
>
>>Sensowne porównanie opon
>>mozna przeprowadzic zakładając zawsze nowe opony do tego samego auta i
>>testowac je w tych samych warunkach i mierzyć wyniki. Tego sie nie da
>>zrobić
>>na czuja po zmianie np Kleberów na Dunlop.
>
> Po przejezdzeniu dluzszego czasu czasem cos juz tam wiesz.
> Ze podjechales w iles tam miejsc na narty po bialym, albo ile razy
> trzeba cie bylo popychac. Ze teraz na deszczu na tym zakrecie trzeba
> zwalniac bo auto tanczy, ze abs znacznie dluzej pracuje itp.
>
>> Można dyskutować na temat sposobu
>>testowania np ADAC ale to i tak jest znacznie lepsze niż opinie
>>użytkowników.
>
> Opinie uzytkownikow to faktycznie - wystarczy spojrzec, jesli sa od
> najlepszych do najgorszych, to jaki z tego wniosek mozna wyciagnac.
>
> Ale i ADAC budzi moje watpliwosci. Testuja niby rzetelnie. Tylko te
> wyniki czasem dziwny rozrzut maja.
> Tak duzo zalezy od rozmiaru .. czy moze wcale nie tak rzetelnie ?
> Wyszla im np droga hamowania od 42 do 48m, wiec na tej przestrzeni
> mamy skale ocen od najlepszych do najgorszych, a jedna opona wykazuje
> rozrzut do 3m w serii pomiarow
>
> J.
Też wszystko jest na czuja bo śnieg też poże być różny. Jendego roku świeży
a innego zbity i wyślizgany. Nawet temperatura wpływa na to czy snieg jest
bardziej śliski czy nie. Przy -20 napweno mniej niż przy -1 lub 0 stopni.
ABS może inaczej pracowac bo akurat wymieniłeś klocki na lepsze lub
przeczyściłeś zaciski itp.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.04.11 15:10 J.F.
- 20.04.11 08:42 MarcinJM
- 20.04.11 09:56 Jakub Witkowski
- 20.04.11 10:09 Jakub Witkowski
- 20.04.11 10:52 MarcinJM
- 20.04.11 15:14 Jakub Witkowski
- 20.04.11 21:27 to
- 20.04.11 21:30 to
- 21.04.11 00:03 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-20 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)