-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Opinie o oponach - czemu do d...
Date: Sat, 16 Apr 2011 13:10:16 +0200
Organization: -
Lines: 40
Message-ID: <q...@4...com>
References: <io9r6a$8hj$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1302952211 31592 82.143.187.50 (16 Apr 2011 11:10:11 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 16 Apr 2011 11:10:11 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2362459
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 15 Apr 2011 18:19:23 +0200, Agent wrote:
>Tak mnie naszło przemyślenie co do opini o oponach. żeby lepiej już nikt nie
>pytał na grupie jakie opony kupić. Bo jak użytkownicy rozróżniają czy dana
>opona jest gorsza czy lepsza? Jeśli porównuje sie stare do nowo kupionych i
>załozonych to zawsze będzie różnica na plus na tych nowych.
A nie zawsze :-)
> A inne
>porównania typu lepiej hamuje tez sa wg mnie troche naciągane bo to trudno
>wyczuć czy auto zahamowało na 45 czy 46 metrach.
A jak roznica jest wieksza ? 40 i 50m ?
>Sensowne porównanie opon
>mozna przeprowadzic zakładając zawsze nowe opony do tego samego auta i
>testowac je w tych samych warunkach i mierzyć wyniki. Tego sie nie da zrobić
>na czuja po zmianie np Kleberów na Dunlop.
Po przejezdzeniu dluzszego czasu czasem cos juz tam wiesz.
Ze podjechales w iles tam miejsc na narty po bialym, albo ile razy
trzeba cie bylo popychac. Ze teraz na deszczu na tym zakrecie trzeba
zwalniac bo auto tanczy, ze abs znacznie dluzej pracuje itp.
> Można dyskutować na temat sposobu
>testowania np ADAC ale to i tak jest znacznie lepsze niż opinie
>użytkowników.
Opinie uzytkownikow to faktycznie - wystarczy spojrzec, jesli sa od
najlepszych do najgorszych, to jaki z tego wniosek mozna wyciagnac.
Ale i ADAC budzi moje watpliwosci. Testuja niby rzetelnie. Tylko te
wyniki czasem dziwny rozrzut maja.
Tak duzo zalezy od rozmiaru .. czy moze wcale nie tak rzetelnie ?
Wyszla im np droga hamowania od 42 do 48m, wiec na tej przestrzeni
mamy skale ocen od najlepszych do najgorszych, a jedna opona wykazuje
rozrzut do 3m w serii pomiarow
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.04.11 14:47 Agent
- 16.04.11 15:10 J.F.
- 20.04.11 08:42 MarcinJM
- 20.04.11 09:56 Jakub Witkowski
- 20.04.11 10:09 Jakub Witkowski
- 20.04.11 10:52 MarcinJM
- 20.04.11 15:14 Jakub Witkowski
- 20.04.11 21:27 to
- 20.04.11 21:30 to
- 21.04.11 00:03 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu
- 2025-02-03 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-03 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-02-03 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-03 Warszawa => QA Engineer <=