  • 1. Data: 2010-10-28 22:06:31
    Temat: Opinie nt C5 3.0 V6
    Od: amos <g...@g...com>

    Witajcie,
    Moze ktos mial okazje uzytkowac Cytryne C5 z silnikiem V6?
    Czy to auto z tym silnikiem jest warte zainteresowania?

    Szukam czegos rodzinnego z silnikiem powyzej 150KM. Silniki Diesla,
    mimo, ze bardziej popularne jakos mnie nie przekonuja. Zreszta w ogole
    do ropniaka nie moge.

    Interesuje mnie tylko automat.

    Czy modele do 2003 r juz mialy 6 biegowt automat? Jak w ogole z
    trwaloscia automatow w tych autach?

    --
    amos

  • 2. Data: 2010-10-28 22:57:31
    Temat: Re: Opinie nt C5 3.0 V6
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    amos napisał(a):
    > Zreszta w ogole do ropniaka nie moge
    To jest uleczalne.
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-10-28 23:02:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-28 22:06, amos pisze:
> [...]
    > Czy to auto z tym silnikiem jest warte zainteresowania?
    > Czy modele do 2003 r juz mialy 6 biegowt automat? Jak w ogole z

    W skrocie - jedno i drugie OK z duzym plusem (nie chce mi sie po raz
    n-ty udowadniac i tlumaczyc) :) Automat niezawodny, choc dosc leniwy -
    kto co lubi ;)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 4. Data: 2010-10-28 23:22:19
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-28 22:57, Krzysztof 45 pisze:
    > To jest uleczalne.

    Po co w ogóle o tym dyskutować... Jeden woli brunetki drugi blondynki.
    Ciężko to przyjąć do świadomości?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 5. Data: 2010-10-28 23:42:01
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-10-28 23:02:28 niejaki DoQ napisał:
    > Automat niezawodny, choc dosc leniwy -
    > kto co lubi ;)

    jeśli piszesz o (niemieckim) 4hp20 to jego niezawodność kończy się padem w
    okolicach 180tys km

    każdego

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 6. Data: 2010-10-28 23:52:05
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Lewis napisał(a):
    > Ciężko to przyjąć do świadomości?
    Ciężko to przyjąć do świadomości, że on tym co mówi prosi o pomoc?
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2010-10-29 00:20:02
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-28 23:52, Krzysztof 45 pisze:
    > Ciężko to przyjąć do świadomości, że on tym co mówi prosi o pomoc?

    A dlaczego nie przyczepisz się do tego, że tylko automat?

  • 8. Data: 2010-10-29 08:56:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-28 23:42, p0li pisze:
    > jeśli piszesz o (niemieckim) 4hp20 to jego niezawodność kończy się padem w
    > okolicach 180tys km
    > każdego

    Bez przesady znam wiele takich z przebiegiem grubo ponad 200kkm gdzie
    wszystko dziala OK.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 9. Data: 2010-10-29 09:17:50
    Od: amos <g...@g...com>

    Krzysztof 45 napisał(a):
    > Ciężko to przyjąć do świadomości, że on tym co mówi prosi o pomoc?

    Obawiam sie, ze sie mylisz. Pomoc mozesz tym, ktorzy tego chca.
    W tym przypadku pacjent nie chce.

    Z przyjmenoscia natomiast poczytam czego na temat.

    --
    amos

  • 10. Data: 2010-10-29 09:21:47
    Od: amos <g...@g...com>

    p0li napisał(a):
    > O->Dnia 2010-10-28 23:02:28 niejaki DoQ napisaďż˝:
    >
    > je�li piszesz o (niemieckim) 4hp20 to jego niezawodno�� ko�czy si� padem
    > okolicach 180tys km

    W ktorych rocznikach to wystepowalo?
    --
    amos