  • Data: 2010-08-20 08:48:30
    Temat: Re: Opertor (wirtualny) prepaid z dluga waznoscia konta
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    topek pisze:

    > Ja ich nie chce narazac na koszty.
    > I pomijam czy ich stac na to czy nie.
    > JA NIE CHCE :)

    Nie rozumiem tego (może dlatego że dużo nie gadam tak do 100 min/mies.)
    Kupuje stosownie duży abonament i go nie przekraczam.
    Powiecie że może drożej niż na kartę ale dostaję do tego telefon na
    gwarancji i święty spokój z doładowaniami.
    Tak trzeba mieć trochę dyscypliny. Do pogaduszek jest skype albo pakiety
    na stacjonarne czy do swojej sieci.

    Dlatego nie interesuje mnie czy dzwonię do Playa w rodzinie czy
    gdziekolwiek. Ja po prostu korzystam z telefonu mądrze.