  • 1. Data: 2009-09-03 08:51:18
    Temat: Opera mini 4.02
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Właśnie przez przypadek dowiedziałem się o istnieniu nowej wersji opery
    mini. Z ciekawości zaktualizowałem swoją dotychczasową 2.0 na nową i muszę
    przyznać, że trafna to była decyzja. Jest szybciutka (korzystałem przez
    wi-fi). Szczerze polecam.

    Opera mini 4.02
    Nokia E-75

    --
    Pzdr., Wycior

  • 2. Data: 2009-09-03 09:28:29
    Temat: Re: Opera mini 4.02
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 03 Sep 2009 10:51:18 +0200, Wycior napisał(a):

    > Właśnie przez przypadek dowiedziałem się o istnieniu nowej wersji opery
    > mini. Z ciekawości zaktualizowałem swoją dotychczasową 2.0 na nową

    Uj, 2.0 to stara sprawa przecież, zaś 4.2 bodajże sprzed pół roku
    pochodzi.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 3. Data: 2009-09-03 09:54:52
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > Uj, 2.0 to stara sprawa przecież, zaś 4.2 bodajże sprzed pół roku
    > pochodzi.

    No to ładnie nie na czasie byłem :). Do wiedziałem sie o 4 podczas
    dzisiejszej aktualizacji opery pc. A tej w telefonie nie podejrzewalem o tak
    wiekowa wersje - zainstalowalem ja z archiwów w komputerze po apgrejdzie
    słuchawki

    --
    Pzdr., Wycior

  • 4. Data: 2009-09-04 11:02:41
    Od: pete <d...@o...pl>

    Wycior pisze:

> [...]
    > wiekowa wersje - zainstalowalem ja z archiwów w komputerze po apgrejdzie

    ja mam 4.2 (nie 4.02) i w about piszą że jest z listopada 2008 ;)

  • 5. Data: 2009-09-04 11:21:15
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 04 Sep 2009 13:02:41 +0200, pete napisał(a):

    > ja mam 4.2 (nie 4.02) i w about piszą że jest z listopada 2008

    Ja zaś 4.2.13918 z 20090303.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 6. Data: 2009-09-04 13:31:27
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wycior" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No to ładnie nie na czasie byłem :). Do wiedziałem sie o 4 podczas
    > dzisiejszej aktualizacji opery pc.
    Za to ta do PC to szajs :( Pogubila mnie ustawienia poprzedniej i chodzi
    wolno ze az strach :(
    Szajs i niedorobka.

    pozdrawiam,

  • 7. Data: 2009-09-04 13:37:14
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > Za to ta do PC to szajs :( Pogubila mnie ustawienia poprzedniej i chodzi
    > wolno ze az strach :(

    Ja z koleji jestem bardzo zadowolony. Kożystam w pracy i w domu. W domu
    poczatkowo nie zauważyłem różnic wizualnych bo zachowała nawet skina z
    poprzedniej 8.xx. Prędkość jej mnie zwaliła z nóg - Chrome i IE8 (
    wszczególności) IMHO chowają się za róg.

    --
    pzdr., Wycior

  • 8. Data: 2009-09-04 13:49:33
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 04 Sep 2009 15:37:14 +0200, Wycior napisał(a):

    > Ja z koleji jestem bardzo zadowolony. Kożystam w pracy i w domu.

    Bez złośliwości, ale polecam Firefoksa -- ma słownik ortograficzny ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 9. Data: 2009-09-04 16:54:36
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Fri, 4 Sep 2009 13:49:33 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Bez złośliwości, ale polecam Firefoksa -- ma słownik ortograficzny ;-)

    Opera też.

    --
    Pozdrawiam.
    Błażej