  • Data: 2013-04-08 09:04:56
    Temat: Re: OpenWRT w projektach elektronicznych
    Od: Jacek Radzikowski <j...@n...spam.com> szukaj wiadomości tego autora

    Zbych wrote:

> [...]
    tml W sam raz na mały

    > Jak już wymieniamy się spamem to dorzucę nową wersję beaglebone'a:
    > http://downloads.element14.com/beaglebone/
    >
    > Sprzętowo wygląda gorzej niż cubie, ale procesory TI mają przynajmniej
    > jakąś dokumentację i wsparcie nie tylko dla androida w przeciwieństwie
    > do Allwinera.

    Miałem zaproponować Beaglebone, ale nie ma SATA a na nową wersję trzeba
    jeszcze trochę poczekać. Beaglebone ma za to coś, czego nie widziałem w
    procesorach innych firm i przez co idealnie się nadaje do zabudowania w
    układy sterowania: 2 koprocesory PRU przeznaczone do zastosowań hard RT.

    pzdr.
    j.