    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: OpenWRT w projektach elektronicznych
    Date: Fri, 05 Apr 2013 23:23:00 +0200

    W dniu 2013-04-05 22:36, Mirek pisze:

    > Na RasPi to się robi telewizję internetową ;) ale cena jest porównywalna
    > do dobrego routera to czemu nie. Do zrobienia radia i tak będzie
    > potrzebny routerek z USB.

    No właśnie, do _dobrego_ routera. Jeśli natomiast sprzęt ma pełnić
    funkcję tylko i wyłącznie radia/sieciowego odtwarzacza multimediów (nie
    mam tu na myśli DLNA, ale zwykłe odtwarzanie MP3 z dysku sieciowego w
    MPD) to i jakiś bardziej budżetowy router powinien sobie dać radę.
    Oczywiście różnica w cenie nie będzie bardzo duża, ale chodzi też o to,
    żeby nie zaprzęgać konia wyścigowego do pługa. ;)
    A co do USB, to w przypadku RasPi i tak wskazany jest zakup karty WiFi
    (co co to za "radio" na kablu), więc na jedno wychodzi (a wręcz kartę
    dźwiękową można kupić taniej).

    BTW brakuje mi płytki, która byłaby mocno okrojonym Raspberry, ale
    okrojonym nie o Ethernet i jeden z portów USB (jak w modelu A) ale o
    HDMI i wyjście kompozytowe. Do tego micro SD zamiast SD i GPIO w stylu
    podobnym do Arduino. ;)