    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: OpenWRT w projektach elektronicznych
    Date: Fri, 05 Apr 2013 20:22:32 +0200

    W dniu 2013-04-05 20:07, BartekK pisze:

    > Jeśli nie ma "Xservera" to zostaje znacznie więcej czasu i ramu na inne
    > procesy.

    Ale to chyba dotyczy dopiero sytuacji po wydaniu polecenia "startx"? Co
    jeśli RasPi pracuje bez monitora i klawiatury, udostępniając konsolę
    przez SSH (tak jak to ma miejsce u mnie w tej chwili)?

    > zasadniczo zerowy problem, pod warunkiem że nie przekombinujesz ze
    > skomplikowaniem (jakiś tinyhttp, a nie apache+mysql+php ;) )

    Mnie najbardziej interesuje jakie obciążenie może znieść taki router.
    Załóżmy taką ekstremalną sytuację:
    1. Robi za repeater, a właśnie zostało włączonych kilkanaścieu rządzeń
    (parę laptopów, smartfony znajomych itp.)
    2. Cały czas lecą piosenki przez MPD odpalony na routerze.
    3. Parę osób sprawdza co chwilę stan czujników przez www.

    Wyrobi się czy złapie zadyszkę? :)