  • Data: 2012-02-20 14:06:03
    Temat: Re: Opel omega b fl - jaki motorek 2.6, 3.0, 3.2
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17/02/2012 19:50, Kuba (aka cita) wrote:

    > Użytkownik "V-Tec" <v...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > policzylem wszystkie, łącznie z tą, której panewka obróciła mi sie 2
    > tygodnie po zakupie ;)

    No to raczej trudno wypowiadać się o awaryjności czy cenach zamienników
    części, chyba że jesteś jednym z tych dobrodusznych handlarzy z otomoto,
    co to kupują dla siebie, wszystko naprawiają, remontują, serwisują i
    wogóle panie igła, ale muszą sprzedać bo żonie kolor nie pasuje. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net