eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOpel - dlaczego 5w30 zamiast 5w40Re: Opel - dlaczego 5w30 zamiast 5w40
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!szmaragd.futuro.pl!newsf
    eed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!ne
    ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "nom" <n...@u...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <kaev8f$7un$1@node1.news.atman.pl><50cb9bc6$0$26700$6...@n...neostra
    da.pl> <50cba825$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <50cba825$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Opel - dlaczego 5w30 zamiast 5w40
    Date: Sat, 22 Dec 2012 09:37:43 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 18
    Message-ID: <50d57156$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 212.244.108.20
    X-Trace: 1356165463 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1213 212.244.108.20:59658
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2477086
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "t?" napisał w wiadomości
    news:50cba825$0$26709$65785112@news.neostrada.pl...
    > Wyjątkowo niemądra strategia. 5W50 jest Fabii 1.4 potrzebny jak świni
    > siodło, natomiast zmieniasz go zdecydowanie za rzadko. Kupuj tańszy olej
    > i zmieniaj częściej.

    Ale jaki tańszy? 4 l Mobila 5W50 kosztuje mnie 120zł-130zł w zależności od
    sklepu.
    Nagaru nie ma, bo po 170 tys. km padła uszczelka pod głowicą, silnik z
    "pływającymi tulejami", mechanik wyciągał tłoki, głowica była planowana.
    Żeby nie było, ze to wina oleju to kumpel cały czas jeździ na Castrolu i
    jemu padła po 100 tys. km (taki sam silnik), ale na forum się zdarzają
    przypadki po 60 tys. km. Wadliwa partia uszczelek.
    A samochodu nie zamierzam sprzedawać, bo dobrze się prowadzi (układ
    kierowniczy, skrzynia biegów) a blachy po 10 latach nie mają korozji. :-)
    Autko zagazowane, więc eksploatacja jest tania.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: