-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!newsfeed2.atman.pl!n
ewsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Ergie" <e...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Opel - dlaczego 5w30 zamiast 5w40
Date: Sun, 16 Dec 2012 18:26:23 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 21
Message-ID: <kal07v$aa3$1@node1.news.atman.pl>
References: <kaev8f$7un$1@node1.news.atman.pl>
<d...@g...com>
NNTP-Posting-Host: apn-46-76-130-207.dynamic.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1355678784 10563 46.76.130.207 (16 Dec 2012 17:26:24
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 16 Dec 2012 17:26:24 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <d...@g...com>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2476265
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Adam Adamaszek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:d140db64-5ad1-4143-8569-b34cca7bbd9e@go
oglegroups.com...
>> Czy ten olej będzie dobry podczas 30 stopniowych upałów i jazdy w
>> korkach?
>> Wydaje mi się, że w takim przypadku lepszy byłby 5w40.
> Tak, jak napisałeś - wydaje Ci się. Jeśli masz problem z przegrzewaniem w
> korkach, to nie olej jest przyczyną, a niewystarczająca wydajność układu
> chłodzenia.
> http://www.bobistheoilguy.com/motor-oil-105/
> "You now see that overheating in traffic is a cooling system problem and
> not an oil system problem. Do not change to a thicker oil based on your
> traffic situation"
Standardowa odpowiedź producenta. Mimo wszystko łatwiej zmienić olej niż
układ chłodzenia :-)
Pozdrawiam
Ergie
Następne wpisy z tego wątku
- 17.12.12 15:53 Jakub Witkowski
- 22.12.12 09:37 nom
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=