eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOpel - dlaczego 5w30 zamiast 5w40 › Re: Opel - dlaczego 5w30 zamiast 5w40
  • Received: by 10.49.12.97 with SMTP id x1mr323318qeb.25.1355573624677; Sat, 15 Dec
    2012 04:13:44 -0800 (PST)
    Received: by 10.49.12.97 with SMTP id x1mr323318qeb.25.1355573624677; Sat, 15 Dec
    2012 04:13:44 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!pwr.wroc.pl!news.wcss.wroc.pl!news.man.
    lodz.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.bbs-scene.org!border4
    .nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!fc2no899
    813qab.0!news-out.google.com!k2ni7qap.0!nntp.google.com!fc2no899808qab.0!postne
    ws.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 15 Dec 2012 04:13:44 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <kaev8f$7un$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.215.236.226;
    posting-account=x86jFAoAAADi1bnuRu44JP1B4RcQdrfC
    NNTP-Posting-Host: 91.215.236.226
    References: <kaev8f$7un$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: Opel - dlaczego 5w30 zamiast 5w40
    From: Adam Adamaszek <c...@g...com>
    Injection-Date: Sat, 15 Dec 2012 12:13:44 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 21
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2476151
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 14 grudnia 2012 11:32:43 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > pracownik w ASO do tego modelu zalecają olej 5w30, podczas gdy inni
    > producenci zalecają oleje klasy 5w40.
    >
    > Czy ten olej będzie dobry podczas 30 stopniowych upałów i jazdy w korkach?
    > Wydaje mi się, że w takim przypadku lepszy byłby 5w40.

    Tak, jak napisałeś - wydaje Ci się. Jeśli masz problem z przegrzewaniem w korkach, to
    nie olej jest przyczyną, a niewystarczająca wydajność układu chłodzenia.

    http://www.bobistheoilguy.com/motor-oil-105/

    "You now see that overheating in traffic is a cooling system problem and not an oil
    system problem. Do not change to a thicker oil based on your traffic situation"

    pozdr
    AA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: