  • 11. Data: 2011-01-29 21:53:00
    Temat: Re: Opel Astra II Kombi - wartość?
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 29 Jan 2011 13:23:32 +0100, Kenjiro napisał(a):

    > Co o tym sądzicie? W sumie jeszcze dokładnie się nie orientowałem,
    > wydawało mi się, że będzie warta jakieś 17 tys., ale kiedy mu o tym
    > wspomniałem to powiedział mi, że za tyle może zaoferować Vectrę z 2005
    > roku. Co o tym myśleć? Kto ma rację?

    Ja w październiku pozbyłem się Astry G z rocznika 99 (3 drzwi silnik X16EL)
    za 12 tyś.
    Samochód wystawiłem na allegro i gratce, w ciągu tygodnia go nie było.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 12. Data: 2011-01-29 22:36:59
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-29 20:38, uciu pisze:

    > ostatnio sprzedałem kompakta (10letniego )1rej 9 lat temu za 20tyś, ale
    > był "w dizlu", "full", miałem go od nowości i miał przebieg 209kkm wiec
    > nie pisz, że się nie da....zależy od auta a ople akurat tracą na
    > wartości podobnie jak francuzy.

    Co to takiego było? Z ciekawości pytam.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2011-01-29 22:56:26
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Co to takiego było? Z ciekawości pytam.

    Seat Leon w pełnej opcji(prócz skóry) z dieslem 110KM.
    Był zadbany, nie bity, nie malowany, tylko na oryginalnych czesciach itp
    Ogolnie fajne, bezawaryjne i bardzo ekonomiczne autko.

    PS. jeszcze jeden taki jest w rodzinie ale z mniejszym przebiegiem...na
    razie nie na sprzedaz ;-p

    --
    uciu

  • 14. Data: 2011-01-30 01:02:30
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-01-29 13:23, Kenjiro pisze:
    > Witam
    >
    > Planuję zmianę auta, mam obecnie Astrę II kombi, rocznik koniec 2003,
    > przebieg 130 tys., była robiona w jednym miejscu (błotnik), ale u
    > dealera autoryzowanego (nowy element, a nie klepanie).

    Nie napisałeś ani jaki silnik, ani jakie wyposażenie, ale jeżeli masz
    faktycznie niebity i niezajeżdżony samochód z pewną historią, to jeżeli
    trafisz na poważnego kupującego który to doceni, to możesz liczyć na
    sporo więcej niż te dolne ceny na Allegro które u większości kupujących
    budują świadomość ile auto powinno kosztować.

    Tak z doświadczenia widzę że samochody pewne i zadbane, są sprzedawane
    nawet za 150% tego co oferuje przeciętny handlarz autami z zachodu.

    Tyle że trzeba poczekać na jakiegoś amatora który za ten stan zapłaci, a
    nie poleci do handlarza, bo jednak większość kupujących kieruje się
    jedynie ceną.

    > Właściciel
    > komisu, który byłby skłonny wziąć ją w rozliczeniu za inne auto
    > powiedział mi, że mógłby dać za nią maks. 10 tysięcy.

    No to pewnie handlarz planuje go wystawić za około 12tys.
    Jeżeli Twój jest fajny i pewny, to możesz próbować za 15. Za 17 to może
    już być ciężko.

    Pamiętaj też że handlarze nie są zainteresowani samochodami w dobrym
    stanie. Metody taniego picu i cofania liczników oni mają doskonale
    opanowane, więc wolą tani złom odpicować niż płacić za dobry stan.

    Do komisów i handlarzy to się opłaca oddać samochód jak jest w kiepskim
    stanie i z niepewną przeszłością. Taki jak Twój raczej sprzedawaj
    prywatnie, najłatwiej po znajomych.

    Tyle że sprzedawanie prywatnie, to niestety masa marudzących
    oglądaczy-targowaczy którzy będą przychodzić z różnymi "szwagrami" i
    stwierdzać jakich to dachowań ten samochód nie miał na podstawie jakiejś
    tam krzywej uszczelki czy czegoś ;)

> [...]
    > wydawało mi się, że będzie warta jakieś 17 tys., ale kiedy mu o tym
    > wspomniałem to powiedział mi, że za tyle może zaoferować Vectrę z 2005

    Wystaw za tyle ile byś chciał dostać, zrób szczegółowy opis z dobrymi
    zdjęciami i zobaczysz.
    Tak patrząc na otomoto, to 17k nie jest jakąś szczególnie wysoką. Jeżeli
    jeszcze to silnik diesla, to myślę że spokojnie.

  • 15. Data: 2011-01-30 13:45:43
    Od: "aro333" <a...@w...pl>

    Zerknij na Toyoty Corolla z 2003 roku, nawet te benzynowe i kombi. Sa
    takowe po 17 tysi i to wcale nie jest cena z kosmosu.Ba powiedzialbym nawet
    ze slabo wypozarzone, o skórach zapomnij

  • 16. Data: 2011-01-30 13:55:24
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-30 13:45, aro333 pisze:
    > Zerknij na Toyoty Corolla z 2003 roku, nawet te benzynowe i kombi. Sa
    > takowe po 17 tysi i to wcale nie jest cena z kosmosu.Ba powiedzialbym nawet
    > ze slabo wypozarzone, o skórach zapomnij

    Hehe. Francuską, bądź co bądź, 307-kę z rocznika 2003 ciężko kupić
    poniżej 17-tu, jeśli tylko jest czymś więcej niż najuboższą wersją XR z
    silnikiem 1.4i, ma w miarę realny przebieg rzędu 150kkm i nienaganny stan.
    A to takie megaawaryjne auto. :)

  • 17. Data: 2011-01-31 08:52:27
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    > wydawało mi się, że będzie warta jakieś 17 tys., ale kiedy mu o tym
    > wspomniałem to powiedział mi, że za tyle może zaoferować Vectrę z 2005
    > roku. Co o tym myśleć? Kto ma rację?

    :D za 17 Vectra z 2005... to chyba z przebiegiem 800 tys km i po
    zderzeniu z pociagiem :))))

  • 18. Data: 2011-01-31 11:31:18
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > :D za 17 Vectra z 2005... to chyba z przebiegiem 800 tys km i po
    > zderzeniu z pociagiem :))))

    Może "anglik" do przerobienia :)

  • 19. Data: 2011-01-31 16:02:30
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Użytkownik "Kenjiro" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
    > powiedział mi, że mógłby dać za nią maks. 10 tysięcy.

    On ci daje forsę od razu

    > wydawało mi się, że będzie warta jakieś 17 tys., ale kiedy mu o tym

    Aby ją sprzedać drożej bedziez musiał poczekać na kupca
    Różnica to zysk handlarza za fatygę i ryzyko.
    Wybór należy do Ciebie
    Daj tu wszystkie szczegóły , to cię zjadą jak burą sukę i powiedzą , że
    chcesz 5x za dużo.

  • 20. Data: 2011-01-31 16:11:56
    Od: kamil d <k...@t...pl>

> [...]
    > takowe po 17 tysi i to wcale nie jest cena z kosmosu.Ba powiedzialbym nawet
    > ze slabo wypozarzone, o skórach zapomnij

    I przeciętny kupujący za 17000zł wybierze Opla czy Toyotę?

    Druga sprawa, że Astr G, 1.6, kombi jest pełno, auto masowe i przeciętne
    (nie mówię, że złe!), na Allegro jest prawie 3600 ogłoszeń. Dla
    porównania Corolla prawie 1900 ogłoszeń (wszystkie modele i roczniki).

    Nie mówiąc już o tym, że w 2003 była Corolla E12 czyli konstukcyjnie
    nowsze auto niż Astra II.

    --
    kamil d