  • Data: 2010-09-10 22:56:42
    Temat: Re: Opcje zasilania - wyłączanie HDD
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "pikny zenon" i6eas3$5b6$...@i...gazeta.pl

    > Kurde, Was o coś zapytać.

    Nie jestem m mocny w rachunkach, ale to już było prostowane (nawet
    bez CS5) chyba siedem razy w tym wątku. :) Ilu jeszcze odkryje, że
    raz napisałem odwrotnie? Tysiąc miejsc wskazuje na to, że przewodnik
    ma tym większą rezystancję, im większą ma temperaturę (wcale nie jest
    to zależność liniowa) i raz jest napisane błędnie, ale ,,mądrzy''
    odrzucają ten tysiąc i biorą pod uwagę zapis z błędem. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'