  • Data: 2016-02-22 18:30:53
    Temat: Re: Oniwo Peltiera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldemar" napisał w wiadomości grup
    Am 22.02.2016 um 17:52 schrieb Marek:

    >Ale tam MUSI być różnica temperatur.

    Ale roznica jest. Ty masz 36 stopni, powietrze powiedzmy 20 stopni, to
    moze sobie latarka dzialac dlugo.
    Oczywiscie wymaga stosownego radiatora.

    Musze to sobie kiedys zrobic, bo prawde mowiac tez nie bardzo
    dowierzam.

    Ale ... ogniwo (a raczej bateria) podgrzewane swieczka i zasilajace
    LED, swieci mocniej niz ta swieczka :-)

    J.