  • Data: 2010-07-19 21:52:08
    Temat: Re: Oni są winni
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Bydlę w <news:i21uht$lsn$1@cougar.axelspringer.pl>:

    > Dzisiaj mi przypomniało się, że toczycie tę dyskusję - zacząłem liczyć
    > jednookich
    > bandytów na trasie porannej przejażdżki na basen i do pracy -
    > kilometrów niewiele - jakieś 15, a bandytów 22, w tym jeden radiowóz.
    > Dzisiaj rano w Warszawie.

    Warszawa a priori została odrzucona przez niejakiego neelixa, boponieważ i
    tak 80% na światłach jeździło.

    > (tych ze źle ustawionymi nie liczyłem, bo musiałbym mieć szycowy licznik
    > panienek. wróć - nie szycowy, a tego gościa z windy...)

    Włączenie świateł raczej nie powoduje, że się ustawienie świateł psuje,
    pokazuje natomiast ilu /beztroskich potencjalnych jeździ po drogach -- gdyby
    tylko któraś ze służb wylazła z krzaków i zrobiła porządek z nimi.

    No chyba, ze chcesz wmówić, iż ci, którzy w dzień jeżdża z jednym okiem,
    albo "grzeją słońce" na noc sobie żarówki wymieniają i światła ustawiają...

    Ja te nieszczęsne H-7 wymieniałem dwa razy przez 5 lat (dla dowcipu od razu
    dwie), H-4 raz zmieniłem przez 4 lata dwa razy w poldolocie (bo sie
    regulator napięcia "wzion i poszedł paść" i raz przez 5 lat w kolejnej
    "wypasionej" bryce.

    W sumie kosztowało mnie to całe 200PLN, czyli jakieś 15PLN na rok, a
    ponieważ 30% i tak wyjeździłem nocą/w deszczu. to przyjmijmy, że 1000 groszy
    na rok, na dzień jakiś 5 groszy...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]