    Date: Mon, 17 Jun 2013 16:54:00 +0200
    From: hisjusz <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Oni nadają się tylko do zakładania blokad

    W dniu 2013-06-17 16:39, Tomasz Finke pisze:
> [...]
    &v=jdg8Sp1HUKM

    > Przecież w 100% przypadków podjęli interwencję, spowodowali
    > zaprzestanie naruszania prawa przez tego osobnika, porzucenie
    > narzędzia przestępstwa w postaci butelki i jego natychmiastowe
    > wytrzeźwienie, bo uciekał bardzo szybko i sprawnie. :-)
    > Mieli mu pociągnąć serią z kałacha w plecy?
    >
    > T.

    Dokładnie! Oni wychodzą z założenia że i tak wpadnie im pod łapy, jak
    jest głupi. Widać też na filmie super bohaterów w pełni sił którzy
    dopadają cwaniaka.

    Tych dwóch młodych co patrzą na debila na drzewie to normalni jeszcze
    nie zryci ludzie.Widziałem takich Policjantów przed inicjacją zrycia
    znaczy że zachowywali się jak Ci na filmie i spotkało ich coś podobnego,
    ponownie gdy ich widziałem zaczynali rozmowo z rozwrzeszczaną młodzieżą
    od wprowadzenia dyscypliny na początek rozmowy, pełen posłuch był i
    żadnego śmiechu ;/ Ja wolałem wcześniejsze spokojne wcielenie
    Policjantów ale jak widać dopiero gestapo na dzień dobry zapewniło im
    posłuch.

    Niestety jest akcja będzie reakcja, teraz za durnotę przez ów śmieszny
    film będzie terror jak z niedawno omawianym developerem który mówił że
    jest panem dzielnicy;/

    Najważniejsze że na filmie jest pełna kultura ze strony Policjantów za
    to im chwała, wygląda to jak ustawione. Fakt że cwaniak od razu za swoje
    durne zachowanie nie zostaje zesłany na glebę, dziwi.