  • 1. Data: 2002-11-08 14:32:57
    Temat: OnetKonekt
    Od: Krystek <k...@s...pl>

    Cześć.

    Jak to jest z tym numerem - czytałem na Onecie, że taryfikują tak jak w
    TP SA. Ktoś to testował - jak jest z połączeniami, czy rozłącza, łatwo
    się dodzwonić, w jakich miastach są problemy z połączeniem, etc.
    Podzielcie się swoimi opiniami.

    Pozdrawiam,

    Krystian

  • 2. Data: 2002-11-10 15:32:11
    Temat: Re: OnetKonekt
    Od: "DooMiniK" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > TP SA. Ktoś to testował - jak jest z połączeniami, czy rozłącza, łatwo
    > się dodzwonić, w jakich miastach są problemy z połączeniem, etc.

    Mówisz o tych co nie wpadli na niesamowicie skomplikowany pomysł,
    aby infrastruktura była zgodna z V.92 ?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    b...@i...pl

  • 3. Data: 2002-11-12 07:06:38
    Od: Michal Bien <m...@n...mail.uw.edu.pl>

    DooMiniK <b...@p...wp.pl> nastukal:

    > Mówisz o tych co nie wpadli na niesamowicie skomplikowany pomysł,
    > aby infrastruktura była zgodna z V.92 ?

    No wlasnie, przeciez to paranoja przy budowaniu bazy sprzetowej
    prawie od zera :(

    BTW:
    Jaki publiczny provider [ogolnopolski lub w strefie 022] oferuje V.92?

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien __ __ ___ __ __
    mailto:m...@m...uw.edu.pl / // /__ ________/ _ \___ / /__/ /____ ____

  • 4. Data: 2002-11-12 08:53:06
    Od: d...@w...sobie.to

    Michal Bien <m...@n...mail.uw.edu.pl> wrote:

    > BTW:
    > Jaki publiczny provider [ogolnopolski lub w strefie 022] oferuje V.92?

    A jak sobie wyobrazasz holda na telefonie TPSA? Do V92 chyba trzeba
    zreformowac wszystkie ich analogi. To juz lepiej dzwonic ISDNem i ciagnac
    po HDLC zamiast jakiejs modulacji.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    38. Keep a vacuum cleaner in the middle of the room. Look at it with

  • 5. Data: 2002-11-12 11:16:01
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    Michal Bien napisal(a) [11 Nov 2002]:

    > No wlasnie, przeciez to paranoja przy budowaniu bazy
    > sprzetowej prawie od zera :(

    Tzn?
    W wielu serwerach dostepowych wystarczy uaktualnic kod procesorow
    sygnalowych.

    --
    (moskit-at-irc.pl)