-
1. Data: 2002-11-05 18:05:49
Temat: Co sie dzieje z Polpakiem? -woj. podkarpacie
Od: "StasioP" <a...@p...com>
Od jakiegos czasu tzn od okolo wrzesnia tego roku internet na laczu Polpak 0
cir chodzu tragicznie ponad 50% pakietow jest tracona i wychodzi nam tylko
30% z calego pasma, pogorszenie nastapilo nagle w jednym dniu i tak jest do
dnia dzisiejszego. :-(
Tele-psa proponuje nam lacze z CIR 64 ale mam watpliowsci czy to cos da.
Napiszcie co sie tam dzieje w tym polpaczydle i czy jest szansa na poprawe?
Bo dzis to juz poczte po tym genialnym laczu ciezko wyslac :-|
-
2. Data: 2002-11-06 07:22:05
Temat: Re: Co sie dzieje z Polpakiem? -woj. podkarpacie
Od: "Marcin Szczygielski" <m...@p...onet.pl>
Użytkownik "StasioP" <a...@p...com> napisał w wiadomości
news:aq8ui5$i96$1@news.tpi.pl...
> Od jakiegos czasu tzn od okolo wrzesnia tego roku internet na laczu Polpak
0
> cir chodzu tragicznie ponad 50% pakietow jest tracona i wychodzi nam tylko
> 30% z calego pasma, pogorszenie nastapilo nagle w jednym dniu i tak jest
do
> dnia dzisiejszego. :-(
> Tele-psa proponuje nam lacze z CIR 64 ale mam watpliowsci czy to cos da.
> Napiszcie co sie tam dzieje w tym polpaczydle i czy jest szansa na
poprawe?
> Bo dzis to juz poczte po tym genialnym laczu ciezko wyslac :-|
>
Patrz na moje poprzednie wątki,
przejście na "nowy" polpak niec nie dalo.
mam 2 MB EIR / 64 CIR
transfery z innymi nazymi lokalizacjami ( polpaki T 256/16) to w ciągu dnia
od 8 do 10 kb ( tak tak !!!).
Oddzialy miedzy sobą to około 40 -60 kb. Całe opóźnienia wynikaja na
routerze brzegowym.
Na reklamacje wyslana we wrzesniu nie ma odp. Dzisiaj mam spotkanie z Panami
z Polpaka.
Marcin
-
3. Data: 2002-11-08 14:31:58
Temat: Re: Co sie dzieje z Polpakiem? -woj. podkarpacie
Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...konta.pl>
Witam,
> Na reklamacje wyslana we wrzesniu nie ma odp. Dzisiaj mam spotkanie
> z Panami z Polpaka.
Tak sobie czytam od paru miesiecy te narzekania i co jakis czas w
ktoryms poscie jest kawalek podobny do tego powyzszego.
Ty naprawde wyslales reklamacje (mam nadzieje, ze przynajmniej zwyklym
poleconym!?) we wrzesniu i czekasz jak slup soli 3 miesiac na laskawa
odpowiedz ?
Jak nam lacze raz padlo to technik w niedziele o 18.00 zapier*** w
pocie czola swoim prywatnym wozem z domu 60km do naszej lokalizacji
zeby usunac usterke. Nie ma ze boli! Innym razem nie wytrzymalismy i
pojechalismy tez w dosyc poznych godzinach popoludniowych osobiscie z
modemem (Alcatel) do siedziby polpaka w K-cach - mily pan
(pozdrawiam:) go wybebeszyl, usunal usterke, przy okazji zwiedzilismy
tamtejsza serwerownie co zlagodzilo nasze poszarpane nerwy :)
Nie dziala? Dzwon! tylko na milosc boska, nie kloc sie z panienka z
infolinii - ona Ci nie pomoze. Kaz sobie podac numery bezposrednie do
technikow, jak nie bedzie chciala podac - to popros o nr do jej
przelozonej i tam pytaj. Rozmowa z technikami naprawde daje rezultaty
- zwykle usterka znika w pare/nascie/dzisiat minut.
Podsumowujac.. Jak sie chce to wszystko mozna ;)
pozdr.
--
Adam Szendzielorz, adam [@] konta.pl, tel/SMS: 0609 234 006
Kawasaki LTD 440 na sprzedaz: http://sprzet.net
Kiedy odpowiadasz na priv, usun 'NOSPAM' z mojego adresu.
-
4. Data: 2002-11-13 08:47:22
Temat: Re: Co sie dzieje z Polpakiem? -woj. podkarpacie
Od: "Marcin Szczygielski" <m...@p...onet.pl>
>
> Tak sobie czytam od paru miesiecy te narzekania i co jakis czas w
> ktoryms poscie jest kawalek podobny do tego powyzszego.
>
> Ty naprawde wyslales reklamacje (mam nadzieje, ze przynajmniej zwyklym
> poleconym!?) we wrzesniu i czekasz jak slup soli 3 miesiac na laskawa
> odpowiedz ?
[ciach]
>
> Podsumowujac.. Jak sie chce to wszystko mozna ;)
> pozdr.
>
> --
> Adam Szendzielorz, adam [@] konta.pl, tel/SMS: 0609 234 006
> Kawasaki LTD 440 na sprzedaz: http://sprzet.net
> Kiedy odpowiadasz na priv, usun 'NOSPAM' z mojego adresu.
>
Czy ty myslisz ze ja jestem półidiota ??
Do kogo mam uderzyć ?? technicy ( zielona gora) byli chyba z 5 albo 6 razy.
Nawet biura obsługo klienta teraz nie mam.
Włączyli DL - testy wyszły OK, więc pojechali . Problem jest na routerze
brzegowym a to juz nie ich pilka.
Warszawa na każde zgłoszenie moje daje odpowiedź, ze łącze jest w
przewidywanych parametrach a to gowno prawda.
i tyle, ticket close i koniec .
na koniec mily Pan powiedzial, że jeżeli mi nie odpowiadają parametry łącza
mogę zrezygnować z łącza, a tego niestety nie mogę zrobić.
No i jeżeli słup soli robi to co ja , to musi to być najbardziej ruchliwy
słup soli.
marcin