  • 11. Data: 2005-01-12 20:28:33
    Temat: Re: Onet.pl zawyża liczbę odsłon swojego serwisu
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    Jakub Żukowski <j...@n...gmail.com> wrote:
    > Anonimow? Ja w jego poscie widze author: Zygmunt M. Zarzecki.

    Popatrz jeszcze raz. Post podpisany ZMZ to była jedna z odpowiedzi na
    pierwszy tekst, podpisany jako "Człowiek obserwujący".

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków
    perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'

  • 12. Data: 2005-01-12 20:40:12
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Jakub Żukowski napisał(a):

    > Uzasadnij prosze...

    Co mam uzasadniać? Moje wątpliwości czy to, że Onet się chwali, ze miał dwa
    miliardy odsłon w ciągu miesiąca?

    http://infoprasowe.onet.pl/lista.html?OPT=1&ITEM=121
    0437

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 13. Data: 2005-01-12 20:42:45
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Markus Sprungk wrote:
    > Co mam uzasadniać? Moje wątpliwości czy to, że Onet się chwali, ze miał dwa
    > miliardy odsłon w ciągu miesiąca?
    Oczywiscie to, ze 2mld odslon bylo/jest naciagane.

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 14. Data: 2005-01-12 20:43:36
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Markus Sprungk wrote:
> [...]
    > miliardy odsłon w ciągu miesiąca?
    Oczywiscie to, ze 2mld odslon bylo/jest naciagane.

    Tak, wiem, czytam Onet.

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 15. Data: 2005-01-12 23:55:32
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Jakub Żukowski wrote:

    > Anonimow? Ja w jego poscie widze author: Zygmunt M. Zarzecki.

    ja też widzę czasami pluszowe misie ;-)
    zmień czytnik i system ;-)
    a co z venomem, taki fajny był? :-(

    zyga

  • 16. Data: 2005-01-13 05:49:54
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:
    > ja też widzę czasami pluszowe misie ;-)
    Polecam udac sie do psychologa :)

    > zmień czytnik i system ;-)
    A co Ci sie nie podoba w moim czytniku i systemie?

    > a co z venomem, taki fajny był? :-(
    Zmienilem prace, zmienilem nicka, to wszystko. Dalej jestem soba, nie
    martw sie :)

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 17. Data: 2005-01-13 08:02:07
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Jakub Żukowski pisze:

    > Anonimow? Ja w jego poscie widze author: Zygmunt M. Zarzecki.

    Lepiej zajmij się wypatrywaniem CIRa 2mbit na SDI, bo poszukiwanie imion
    i nazwisk w postach nie jest Twoją domeną...

    --
    Neas

  • 18. Data: 2005-01-13 11:18:50
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Neas wrote:
    > Lepiej zajmij się wypatrywaniem CIRa 2mbit na SDI, bo poszukiwanie imion
    > i nazwisk w postach nie jest Twoją domeną...
    Nie dziwie sie, ze kazdy toba pomiata.

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 19. Data: 2005-01-13 11:50:02
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Jakub Żukowski pisze:

    > Nie dziwie sie, ze kazdy toba pomiata.

    Tzn. kto konkretnie mną pomiata?

    --
    Neas

  • 20. Data: 2005-01-13 12:28:35
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Neas wrote:
    > Tzn. kto konkretnie mną pomiata?
    Ludzie, ktorzy mieli nieprzyjemnosc rozmawiac z toba. Bez nazwisk, ok?

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219