  • 21. Data: 2005-01-13 13:10:20
    Temat: Re: Onet.pl zawyża liczbę odsłon swojego serwisu
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Jakub Żukowski pisze:

    > Ludzie, ktorzy mieli nieprzyjemnosc rozmawiac z toba.

    Po pierwsze - zapoznaj się ze znaczeniem słowa 'pomiatać', po drugie -
    fakt, wielu, podobnych Tobie mnie nie lubi, bo niekiedy piętnuję
    głupotę.

    Prześledź swoją obecność np. na tej grupie - nie dość, że nie
    tworzysz żadnej treści dodatniej, uczestniczysz tylko w wątkach (lub
    ich fragmentach) nie wymagających konkretnej wiedzy, nie dość,
    że niemal wyłącznie się czepiasz, to jeszcze mylisz się czepiając
    (w dodatku któryś już raz). Nie jest to ani mądre, ani zabawne, ani
    oryginalne, po prostu nudne i żałosne.

    Zanim znowu odpiszesz coś głupiego, przemyśl.

    PS. EOT.

    --
    Neas

  • 22. Data: 2005-01-13 18:37:00
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Polecam udac sie do psychologa :)

    > A co Ci sie nie podoba w moim czytniku i systemie?

    ten czytnik niepoprawny jest - myli się, albo ty masz coś ze wzrokiem

    > Zmienilem prace, zmienilem nicka, to wszystko. Dalej jestem soba, nie
    > martw sie :)

    czym się mam martwić?

    zyga

  • 23. Data: 2005-01-13 18:39:45
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > oryginalne, po prostu nudne i żałosne.
    >
    > Zanim znowu odpiszesz coś głupiego, przemyśl.

    amen

    zyga

  • 24. Data: 2005-01-13 19:07:50
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:
    > ten czytnik niepoprawny jest - myli się, albo ty masz coś ze wzrokiem
    Mi sie wydawalo, ze Mozilla Thunderbird jest "wporzo". A co z systemem?

    > czym się mam martwić?
    Nie mam pojecia, twoja emotikonka na to wskazuje.

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 25. Data: 2005-01-13 19:26:01
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Jakub Żukowski pisze:

    > Nie mam pojecia, twoja emotikonka na to wskazuje.

    :E<<<<<\/\/\/\/\/\/((()))

    A ta, na co wskazuje?

    --
    Neas

  • 26. Data: 2005-01-13 19:37:55
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Neas wrote:
    > :E<<<<<\/\/\/\/\/\/((()))
    > A ta, na co wskazuje?
    Po co sie wtracasz w rozmowe? Prosil cie zyga o to bo nie wiedzial jak
    wybrnac z sytuacji?

    *EOT*

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 27. Data: 2005-01-13 20:35:45
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Po co sie wtracasz w rozmowe? Prosil cie zyga o to bo nie wiedzial jak
    > wybrnac z sytuacji?

    y?
    prosił?
    anonima?

    EOT

    zyga

  • 28. Data: 2005-01-14 02:06:31
    Od: Valwit <l...@v...net>

    Neas wrote:

    > A ta, na co wskazuje?

    Że jesteś małym arogankim bucem po którym nie dość, że nikt
    nie będzie płakał to jeszcze pół usenetu postawi piwo ewentualnemu zbawcy.

    --
    Łukasz "Valwit" Grupa 687474703A2F2F56616C
    http://valwit.net 7796742E6E6574

  • 29. Data: 2005-01-14 02:08:56
    Od: Valwit <l...@v...net>

    Neas wrote:

    > A ta, na co wskazuje?

    Że jesteś małym, aroganckim bucem po którym nie dość, że nikt

  • 30. Data: 2005-01-14 08:08:35
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    Jakub Żukowski <j...@n...gmail.com> wrote:

    > Ludzie, ktorzy mieli nieprzyjemnosc rozmawiac z toba. Bez nazwisk, ok?

    Możecie przejść na priv albo alt.pl.irc?

    --
    Adam Wysocki * http://www.gophi.rulez.pl/ * GG 1234 * GSM 0508878856
    PEBKAC: Problem Exists Between Keyboard And Chair - Bofh Excuse #351