  • Data: 2002-03-28 12:30:42
    Temat: Re: Onet.pl - czyli glupota rulezz :(
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michael Kozina" <m...@p...pl> napisał:

    > Nie tylko kasy za spamingi. Obrot danymi statystycznymi, wiedza o
    > uzytkownikach - cud miod, kazda agencja reklamowa zaplaci za wycinki
    tej
    > wiedzy...

    Mniej więcej to samo miałem na mysli, jednakże, swieżo co zjedzona suta
    kolacja jakby mi rozwinięcie myśli przygłuszyła ;-)

    Abstrahując nieco od tematu, wydaje mi się jednak, że co raz mniej jest
    takich, co za te dane są skłonni zapłacić *sensowne* pieniądze, wobec
    czego darmowy hosting/mailing/whatever znajdzie się w końcu w odwrocie.

    Pozdrawiam :-)

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE