  • 11. Data: 2011-04-15 10:15:09
    Temat: Re: Olympus XZ1
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Jak znam życie, znajdzie się coś innego...

    Wtedy będziesz miał pretekst, żeby kupić coś następnego, Ty onanisto sprzętowy. ;-)

    --
    Mirek

  • 12. Data: 2011-04-15 14:49:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-15 12:15, John Smith pisze:
    > Wtedy będziesz miał pretekst, żeby kupić coś następnego, Ty onanisto sprzętowy. ;-)

    Muszę uprawiać te męskie odruchy - raz na rok nowy aparat :)

    --
    pozdrawia Adam
    /co to jest: przykry zapach, na cztery litery, inaczej polityk?/

  • 13. Data: 2011-04-15 15:38:14
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Muszę uprawiać te męskie odruchy - raz na rok nowy aparat :)

    Ach, bo one się teraz tak szybko zużywają...

    ... moralnie. ;-)

    --
    Mirek

  • 14. Data: 2011-04-15 15:57:26
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-15 17:38, John Smith pisze:
    > ... moralnie. ;-)

    Na szczęście naukowcy z psychologami dążą do utrzymania równowagi, ze
    starzeniem moralnym idzie już łeb w łeb czas działania. Choć aparaty
    foto dziwnie się temu opierają, w przeciwieństwie do pralek, telefonów
    czy większości sprzętu agd w ogóle.

    --
    pozdrawia Adam
    /to nie ja, to tylko ja/

  • 15. Data: 2011-04-15 15:58:48
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 15.04.2011 16:49, Janko Muzykant wrote:

    > Muszę uprawiać te męskie odruchy - raz na rok nowy aparat :)

    Z coraz dłuższym zoomem?

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 16. Data: 2011-04-15 16:04:16
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-15 17:58, b...@n...pl pisze:
    > Z coraz dłuższym zoomem?

    No właśnie, tym razem cofka. I to taka ostra, z eq 300mm do 112.
    Starość, nie radość... :)

    --
    pozdrawia Adam
    /globalne ocieplenie skutkiem globalnego zlodowacenia - więcej pij,

  • 17. Data: 2011-04-15 16:29:02
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 15 Apr 2011 18:04:16 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > No właśnie, tym razem cofka. I to taka ostra, z eq 300mm do 112.
    > Starość, nie radość... :)

    Masz, Janko, specjalnie dla ciebie teścik ;)

    http://www.optyczne.pl/145.1-Test_aparatu-Olympus_XZ
    -1_Wst%C4%99p.html

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 18. Data: 2011-04-16 07:55:26
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-15 18:29, Andrzej Libiszewski pisze:
    > Masz, Janko, specjalnie dla ciebie teścik ;)
    > http://www.optyczne.pl/145.1-Test_aparatu-Olympus_XZ
    -1_Wst%C4%99p.html

    Ależ testy onanistyczne to ja czytam po trzykroć :)

    --
    pozdrawia Adam
    /publikując swe dane prowokujesz wszystkich do wszystkiego - Polaku,