  • Data: 2013-03-04 23:11:36
    Temat: Re: Olympus XZ-1 - na co dzień i do turystyki
    Od: zalexjan <a...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-04 21:54, Kosu pisze:

    > To naprawdę... super..., ale:
    > a) odpisuj pod cytatem
    > b) szukam kieszonkowego aparatu na co dzień i do turystyki "na lekko",
    > a nie EVILa
    > c) możesz mi zdradzić po co kupować niewygodnego V1 i podpinać do niego
    > duże obiektywy od lustrzanek? Nie lepiej kupić lustrzanę? (używalność
    > tradycyjnych obiektywów z mnożnikiem 2.7 przemilczę)
    >
    > pozdrawiam,
    > PK

    Ja go używam na co dzień. Nie widzę w używaniu niewygody, aparat jak
    aparat, waży 300 gramów z paskiem czyli ca. 2 razy więcej niż średni
    smartfon. Jestem przyzwyczajony do wizjera i to przeważyło.
    Dość wyraźnie napisałem ,,Poza tym po zamontowaniu adaptera można używać
    obiektywy Nikona" - jest taka możliwość nie ma wymogu, a że mnożnik 2.7
    - no cóż, ten typ tak ma :)
    Niezbyt pojmuję czemu aparat na co dzień i do turystyki ,,na lekko"
    wyklucza EVIL'a, może jestem za stary...
    Pozdrawiam

    PS
    W mojej instytucji przed wielu laty wprowadzono nakaz odpowiadania nad
    cytowanym fragmentem (szef ma zawsze rację) i trudno mi to zwalczyć w
    korespondencji prywatnej, przepraszam.