  • Data: 2012-11-25 11:54:09
    Temat: Re: Olympus - WTF?! [NTG]
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-25, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > Mamy przecież ten program w pracowni komputerowej, w której mamy

    No to w czym problem? Uczelnia daje Ci dostęp do narzędzi i może
    wymagać ich wykorzystywania. To zupełnie normalna sytuacja.

    Pewnego dnia skończysz studia (miejmy nadzieję: dyplomem, a nie
    więzieniem) i pójdziesz do pracy. W tej pracy najpewniej też będziesz
    używał jakiegoś specjalistycznego softu (ew. sprzętu), którego nie
    będziesz miał w domu.
    Nie możesz po prostu zostać na pracowni po zajęciach?

    > zajęcia. I "wykładowcy" się nie spodobało nawet to, że użyłem własnej
    > pamięci (4GB) do zapisania swojej pracy, którą chciałem
    > odrobić</nadrobić) po prostu w domu.

    Zakaz wpinania swojej pamięci do kompów na uczelni to akurat nic
    nadzwyczajnego. Szczególnie jeśli są oparte o Windowsa. Regulamin
    pracowni czytałeś?

    pozdrawiam,
    PK