eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOleje 'firmowe"Re: Oleje 'firmowe"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <551e5205$0$15658$65785112@news.neostrada.pl>
    <kga7geeokave$.ioh3tejbfnt$.dlg@40tude.net>
    <551f9c67$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
    <551fb70c$0$8374$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <551fc646$0$15678$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5526d7c9$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <mg7nml$ijf$1@node1.news.atman.pl>
    <55277113$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
    <55278292$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
    <55291b0e$0$8377$65785112@news.neostrada.pl>
    <552aab3e$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
    <552cc7f8$0$8384$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Oleje 'firmowe"
    Date: Tue, 14 Apr 2015 11:17:35 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 150413-2, 13.04.2015), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 42
    Message-ID: <552cdaed$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1429002989 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8366 89.72.242.154:2313
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2559971
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości
    news:552cc7f8$0$8384$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2015-04-12 o 19:29, yabba pisze:
    >> Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości
    >> news:55291b0e$0$8377$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> W dniu 2015-04-10 o 09:59, yabba pisze:
    >>>>
    >>>>> Raczej auta... Dobrze że ta Laguna w ogóle dała się naprawić po tak
    >>>>> "groźnej" awarii jak pękniecie paska klinowego...
    >>>>
    >>>> Chyba we wszystkich w miarę współczesnych samochodach są paski
    >>>> wielorowkowe i duże upakowanie podzespołów pod maską. Pęknięty pasek
    >>>> nie ma za bardzo miejsca, żeby bezpiecznie "uciec" i ma duże szanse być
    >>>> wciągniętym przez najbliższe kółko.
    >>>>
    >>>>
    >>>
    >>> Ale wszystkie te kółka, za wyjątkiem jednego, to statyści napędzani
    >>> właśnie tym paskiem... ;-)
    >>
    >> To jedyne kółko najczęściej jest na samym dole, a zgodnie z prawem
    >> ciążenia można przypuszczać, że porwany pasek opadnie na dół.
    >>
    >>
    >
    > Zasadniczo to taki pasek nie znajduje się w osłonie, a więc siła rozpędu
    > może go rzucić wszędzie, ale w aucie nie ma przecież ruchomych, nie
    > osłoniętych części napędowych, a więc zerwany pasek niewiele złego może,
    > przynajmniej teoretycznie, zrobić. W Lagunie pewnie jest jakoś inaczej.

    Pasek wielorowkowy podobno nie pęka jak pasek klinowy, tylko strzępi się
    paseczkami, które mogą wkręcić się w kółeczka lub koło pasowe wału. Jak na
    koło pasowe nawinie się za dużo resztek paska, to zaczną one niszczyć osłonę
    rozrządu. Taki układ widziałem w kilku samochodach, więc nie tylko Laguna
    jest narażona na takie usterki.


    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: