    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Olej, strefy klimatyczne
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 29 May 2018 23:03:31 +0200

    Dnia Tue, 29 May 2018 11:18:16 +0200, Miroo napisał(a):

    > A gdzie "do 3 razy sztuka"? Zepsułeś zabawę ;)
    > Mazda 2 miała być moim drugim strzałem :)
    >
    > A na temat - poczytaj fora poświęcone konkretnie temu modelowi, tam
    > najszybciej trafisz na konkretne za i przeciw 0w20.

    Od czytania for (forów?) internetowych to dopiero raka można dostać -
    zwłaszcza w kwestiach tak specyficznych i specjalistycznych jak dobór oleju
    do silnika.

    Ludzie tam piszą na podstawie swoich indywidualnych doświadczeń, silnie
    obciążonych efektem placebo i potwierdzenia.
    A raczej forum nie jest w stanie zrobić żadnej rzetelnej statystyki.

    No chyba że planujesz podejmować decyzje na podstawie doniesień typu, że
    szwagier jednego z forumowiczów lał 5W-30 i mu się panewka przekręciła, a
    inny forumowicz leje Superol i silnik chodzi jak ta lala ;)