-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.61
.MISMATCH!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Olej silnikowy w samochodzie czy jest tak ważny?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <7...@g...com>
<57e57264$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@l...harvard.local>
<57e58ce8$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@l...harvard.local>
From: Irokez <n...@w...pl>
Date: Fri, 23 Sep 2016 23:14:06 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.3.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <o...@l...harvard.local>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 30
Message-ID: <57e59b14$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178-37-151-209.adsl.inetia.pl
X-Trace: 1474665236 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5152 178.37.151.209:53346
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2236
X-Received-Body-CRC: 731862078
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589043
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-09-23 o 22:40, Tomasz Gorbaczuk pisze:
> W dniu .09.2016 o 22:13 Irokez <n...@w...pl> pisze:
>
> Jakiegoś elfa (poniżej stówy za 5l) lałem do tego 1.9dci, krzywdy mu nie
> zrobił. Przy przebiegu 370kkm łącznie z turbiną wszystko oryginalne. A
> wg znawców z grupy już dawno powinienem być po drugiej wymianie panewek
> i przy 3 turbinie.
>
> Lata temu miałem puga 306. Musiałem nim dużo jeździć a kasy było mało -
> lałem najtańszego lotosa jakiego udało mi się kupić, wymiana co 10 lub
> 15kkm (nie pamiętam) i też dojeździł u mnie do sędziwego przebiegu
> (ponad 300kkm) - a to był mały silnki 1,4 z jakąś wadą fabryczną (złe
> spasowanie panewek czy coś podobnego).
>
> Zmieniać regularnie tak jak zaleca producent i silnik przeżyje resztę.
>
Chyba nie przeczytałeś co napisałem ;)
Zalecenie: 5W-30 API ze specyfikacją SJ ,,Energy-Conserving",
SL ze specyfikacja ,,Energy-Conserving" lub z certyfikatem ILSAC.
lałem:
ELF Evolution SRX 5W-30: ACEA A5/B5 - API SL/CF
i się zbuntował japoniec na francuza...
--
Irokez
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-22 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-22 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-22 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=