    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Olej samochodowy czy motocyklowy?
    Date: Mon, 8 Mar 2010 15:55:47 +0100

    On 2010-03-08 15:22:41 +0100, Budyń <b...@g...pl> said:

    > Ale mnie zażyłeś - nie wiem. Lałem tani samochodowy.

    Jakoś z rok temu robiłem sobie rozeznanie przy okazji wymiany - różnica
    pomiędzy półsyntetykiem Motula (Larssą), a Mobilem1 (siakiś Geant) to
    było jakieś 10 zł na 4 litrach. Na niekorzyść samochodowego. Oczywiście
    oba można znaleźć nieco taniej. Oczywiście można zamiast Mobila wziąć
    jakiegoś Lotosa czy Orlena, ale to będzie jakieś może 20 zł mniej na
    bańce. Ale ja mam blisko do Larssą... ;-)

    de Fresz