  • 11. Data: 2011-03-18 14:11:07
    Temat: Re: Olej napedowy dro?szy od benzyny
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 18 Mar, 13:25, "Hektor" <z...@w...pl> wrote:
    > Nie czekaj na lepsz prac , bo nie b dzie. Przeflancuj si od razu.
    Przeflancuj znaczy przekwalifikuj się ? ;)

  • 12. Data: 2011-03-18 19:01:16
    Temat: Re: [PRESS] Olej napędowy droższy od benzyny
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-03-17 11:07, J_K_K pisze:
    > http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/orlen-c
    eny-oleju-napedowego-wyzsze-niz-benzyny,1610561,415

    > Pzdr
    >
    > JKK

    Jeszcze zrobi się ciut cieplej to zacznie się lać rzepak do baku :D

    Pozdrawiam !

  • 13. Data: 2011-03-18 21:39:17
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-18 19:01, Czarek Daniluk pisze:
    eny-oleju-napedowego-wyzsze-niz-benzyny,1610561,415

    > Jeszcze zrobi się ciut cieplej to zacznie się lać rzepak do baku :D

    Się nie da. W moim przypadku.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2011-03-19 03:57:23
    Temat: Re: Olej napędowy droższy od benzyny
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Mar 17, 11:10 am, Karolek <d...@o...pl> wrote:

    > Na jakim zachodzie?
    > Bo tak przegladam z ciekawosci ceny i wiekszosc ma jednak tak, ze to
    > benzyna jest drozsza.

    > Oby.
    >
    > --
    > Karolek

    Trzeba szukac z rozmachem. W Kanadzie i w USA jest sporo nizsza

    JAM

  • 15. Data: 2011-03-19 08:24:40
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    > Się nie da. W moim przypadku.

    Do Jumpy z 2,0 HDi kiedyś nalałem tak z 50% na 50% biodiesla do baku,
    nic mu się nie działo, wręcz jakby żwawszy się stał :)

    Pozdrawiam !

  • 16. Data: 2011-03-21 11:22:05
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 17 Mar, 11:55, "Massai" <t...@w...pl> wrote:
    > Zresztą latem olej potanieje, bo spadnie zapotrzebowanie na ogrzewanie.

    Nic nie potanieje. Daję głowę, że w okresie wakacyjnym 5pln będzie już
    tylko miłym wspomnieniem przy 6pln, o ON już nawet nie będę wspominać.
    *********
    Trzymam za słowo.Gdyby stało się inaczej jak mówisz
    przyślę wysłanników z za wschodniej.
    Rada. Nie stawiaj oporów bo będzie bardziej bolało.

    *********
    Co za popierdolony kraj... rzygać się chce.

    ...to się wyrzygaj...
    co nas obchodzą Twoje kłopoty żołądkowe.

    Artur(m)