  • Data: 2012-01-17 22:50:43
    Temat: Re: Olej motocyklowy vs samochodowy
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-17, Hinek <h...@t...pl> wrote:

    > No wiesz olej, samochodowy kontra motocyklowy to odwieczny temat :)
    > Teraz przypomniało mi się, że kiedyś chciałem przypalić gumę w
    > Deauvilce i nie dało się właśnie z powodu sprzęgła. Przyjąłem, że
    > te typy tak mają - bo to w końcu turystyk był. W normalnej jeździe
    > było OK - ale faktycznie to mogła być kwestia oleju.

    Ano, czyli to samo co u mnie. Na Motulu wszystko jest w porzadku, mozna
    i gume spalic, ruszyc z 6-7 krpm na gumie czy przyspieszyc odkrecajac
    manetke do konca. Problemy ktore mialem nie sa wina sprzegla bo po
    ostatnim sezonie rozbieralem sprzeglo bo zmienialem lancuszek napedu
    alternatora i przy okazji pomierzylem wszystko - sprezyny jak fabryka
    je stworzyla, tarcze bodaj 2.9mm gdzie service limit jest 2.7, przekladki
    proste.

    --
    Artur
    ZZR 1200