eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOlej do dwusuwów w ONRe: Olej do dwusuwów w ON
  • X-Received: by 10.140.98.7 with SMTP id n7mr856222qge.13.1426358392243; Sat, 14 Mar
    2015 11:39:52 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.98.7 with SMTP id n7mr856222qge.13.1426358392243; Sat, 14 Mar
    2015 11:39:52 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !eu.feeder.erje.net!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gigan
    ews.com!h3no590387qgf.1!news-out.google.com!q90ni144qgd.1!nntp.google.com!h3no5
    90383qgf.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 14 Mar 2015 11:39:52 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <55041239$0$30004$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.89.188.11;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 85.89.188.11
    References: <54fd8b1a$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
    <54fdb418$0$2169$65785112@news.neostrada.pl>
    <54fdb8c9$0$2181$65785112@news.neostrada.pl>
    <54fdd560$0$10332$65785112@news.neostrada.pl>
    <5503f308$0$12181$65785112@news.neostrada.pl>
    <55041239$0$30004$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: Olej do dwusuwów w ON
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Sat, 14 Mar 2015 18:39:52 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 53
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2557612
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu sobota, 14 marca 2015 11:49:31 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
    > Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości
    > news:5503f308$0$12181$65785112@news.neostrada.pl...
    > >W dniu 2015-03-09 o 18:19, yabba pisze:
    > >>
    > >>>>
    > >>>> Teraz nie widzę sensu. Ważne, żeby nie zatankować podrabianego ON.
    > >>>>
    > >>>
    > >>> Tylko jak rozpoznać taki podrabiany?
    > >>
    > >> Nie rozpoznasz. Można tylko zmniejszyć prawdopodobieństwo wtopy, kupując
    > >> na firmowych stacjach. Ale i tak nie masz 100% pewności.
    > >>
    > >
    > > I tak właśnie robię. Staram się tankować tylko w ruchliwym Orlenie. Jednak
    > > i tam zdarza się ON o różnej jakości, czasem nie idzie zatankować, tak się
    > > pieni.
    >
    > To że sie pieni mniej lub bardziej to nic nie znaczy. Pisząc o złej jakości
    > miałem na myśli szkodliwe dodatki, których nie powinno być w ON, a które
    > zostały dodane przez ludzi robiących jakiś przekręt. Może to być
    > rozpuszczalnik, zbyt duża zawartość estrów, paliwo lotnicze. Cokolwiek co
    > jest tańsze i miesza się z paliwem.
    > Paliwo wychodzące z dużych hurtowni zawsze spełnia minimalne wymagania
    > normy, ale zanim dotrze do baku Twojego samochodu, to mogą stać się z nim
    > różne cuda.
    > Słyszałem nawet o przeróbkach OO na ON poprzez dodawanie kwasów i zasad do
    > paliwa w celu pozbycia się barwnika. :)) To jest dopiero syf. Ale takie
    > akcje były kilka lat temu.
    > Możesz też trafić na paliwo zza wschodniej granicy, które z różnych powodów
    > nie spełnia normy minimalnej, ale jest kupowane przez detalistów w Polsce.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > yabba

    Dlaczego syf? Zasadą strącą barwnik, kwasem zrobią właściwe pH i przefiltrują.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: