  • 31. Data: 2013-12-05 08:55:07
    Temat: Re: Olej do 2T
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Wed, 4 Dec 2013 14:53:59 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Pytanie czy koszt zakupu + import tego oleju przez powiedzmy 25 kkm nie
    > przekroczy ceny remontu (tlok, cylinder, wal).

    Remont 50ccm LC Piaggio na rozsądnych częściach to poniżej 700zł. Nie mało
    mając na uwadze wartość sprzęta, ale i tragedii nie ma.

  • 32. Data: 2013-12-09 21:18:09
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości

    > Zawsze mnie ciekawi w jaki sposób w warunkach domowych porównuje się oleje
    > między sobą. Miałeś dwa identyczne silniki, jeździłeś na dwóch różnych
    > olejach i po przejechaniu 10kkm rozebrałeś je żeby zmierzyć zużycie?

    a ile przejechał 2t że się tak mądrzy?

  • 33. Data: 2013-12-10 09:47:09
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 9 Dec 2013 21:18:09 +0100) ktos podajacy sie za maverik
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    Dwa remonty :)

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 34. Data: 2013-12-12 12:18:30
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > Dwa remonty :)

    no tak, na tym quejkerstejt po prostu silnik inaczej pracuje, a i jak mialem
    yamahe rd to miala juz z 40 kkm na nominale i nic jej nie bolalo

    pozdr.