eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleOlej do 2T › Re: Olej do 2T
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!news-out.read
    news.com!transit4.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsf
    eed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!ne
    ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 01 Dec 2013 16:51:13 +0100
    From: Zakonspirowany <x...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.1.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Olej do 2T
    References: <ojvw1jx6wbo6$.f6w3qrjsrna9.dlg@40tude.net>
    <s...@p...homelinux.net>
    <529b4ae7$0$2298$65785112@news.neostrada.pl>
    <l7fj63$qjt$1@adenine.netfront.net>
    In-Reply-To: <l7fj63$qjt$1@adenine.netfront.net>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <529b5af4$0$2295$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.9.254.8
    X-Trace: 1385913076 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2295 83.9.254.8:59753
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:663696
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 01-12-2013 16:04, J_K_K pisze:
    > W dniu 2013-12-01 15:42, Zakonspirowany pisze:
    >
    >> wlałem olej Husqvarna do pilarki. Na chłopski rozum, powinien być chyba
    >> nawet lepszy, a jednak zaczęły się problemy.
    >
    > A który olej wlałeś - do silnika pilarki, czy do łańcucha ?

    Taki z napisem 2T i 1:50. Pewnie po prostu inna lepkość czy coś w tym
    stylu i dozownik podawał za dużo oleju. Po odłączeniu dozownika
    kilkakrotnie lałem mieszankę z tym olejem i było ok.

    A tak bardziej w temacie: krążyła/krąży opinia, że syntetyczny można
    zmienić na mineralny, lecz gdy od początku używa się mineralnego i
    silnik ma już za sobą połowę swego zakładanego żywota (do pierwszego
    remontu), to zamiana na syntetyk spowoduje wymycie nagarów,
    rozszczelnienie i spadek mocy (ze względu na właściwości myjące
    syntetyków). Ile w tym prawdy - nie mam pojęcia.


    --
    ?(??_?)? ? ???

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: