  • Data: 2013-12-01 15:42:45
    Temat: Re: Olej do 2T
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-11-2013 12:10, Piotr Klimek pisze:
    > Nigdy się tym nie przejmowałem i jak mi się kończył jeden olej to wlewałem
    > kolejny (nie mam dozownika). Moim zdaniem dla świętego spokoju możesz po
    > prostu dojeździć ten co masz w miarę do końca i zalać nowym.

    Ja się przejmowałem jeszcze mniej. Lałem półsyntetyczny Motul za 40-45
    zł. Zaczął się kończyć, na wachę brakowało, a co dopiero na olej, to
    wlałem olej Husqvarna do pilarki. Na chłopski rozum, powinien być chyba
    nawet lepszy, a jednak zaczęły się problemy. A właściwie jeden -
    toczydełko traciło moc, wręcz stawało i tylko przeczyszczenie świecy
    pomagało. Poszedłem po najmniejszej linii oporu, odłączyłem dozownik, do
    baku wlałem mieszankę i po problemie.

    --