  • Data: 2013-11-27 07:42:14
    Temat: Re: Olej do 2T
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-26 22:46, Yorick pisze:
    > to do kupienia na jedynym w okolicy CPN-ie, był tylko Mixol... I szczerze
    > mówiąc, za cholerę nie mogę sobie po trzydziestu paru latach przypomnieć,
    > jaki miał kolor...
    Faktem jest, że z kupnem oleju w PRL nie zawsze było łatwo (Selektol
    spod lady). Olej butelkowany zawsze jednak wyglądał jak olej. Nawet do
    niedawna miałem wiekowy Lux 10, który używałem głównie do smarowania
    łańcucha (piły) i mimo lat i swojej historii wyglądał i działał, jak
    olej. W tamtych czasach trzeba było unikać oleju luzem, bo tu inwencja
    sprzedawców była duża ;-)
    Jacek