  • 11. Data: 2014-08-08 15:30:27
    Temat: Re: Olej co lepsze przy małych przebiegach miasto
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-08-08 14:07, WOJO pisze:
    > A dlaczego nie 5W-40 co np. 10 tysięcy przebiegu? Jest jakaś magiczna
    > data, w której musisz się zmieścić z wymianą?

    tak, magiczna data to wakacje, bo mam czas i miejsce osiedlowy parking,
    olej zmieniam sam, nie będę tego robił w styczniu

  • 12. Data: 2014-08-08 16:51:37
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-08 15:30, fifak pisze:

    > tak, magiczna data to wakacje, bo mam czas i miejsce osiedlowy parking,
    > olej zmieniam sam, nie będę tego robił w styczniu

    Zdajesz sobie sprawę że większość warsztatów robi wymianę za free jak
    kupisz u nich olej i filtr?
    Ewentualnie za jakieś 20zł jak przywieziesz swoje graty?
    Spuszczony olej i filtr przekazujesz do utylizacji?

    Lewis

  • 13. Data: 2014-08-08 17:19:28
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > fiacik

    A ile to ma przebiegu jesli da sie okreslic i na czym bylo jezdzone ?

  • 14. Data: 2014-08-08 18:06:07
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > tak, magiczna data to wakacje, bo mam czas i miejsce osiedlowy parking,
    > olej zmieniam sam, nie będę tego robił w styczniu
    Jakbym czytał siebie sprzed kilku lat...
    Nie martw się - przejdzie Ci. :)
    A tak poważnie, jak 10 tyś. przebiegu stuknie w styczniu, to samochód nie
    przestanie jeździć, spokojnie. Jak poczekasz do wiosny i będzie 12 tyś. to
    też się nic złego nie stanie. Oczywiście powinienem namawiać Cię do wymiany
    przy 7 tyś - w końcu łańcuszek producent/hurtownik/sprzedawca muszą z czegoś
    żyć... :)
    Wymień, kiedy Ci pasuje na dobrej jakości syntetyk na wiosnę i nie przejmuj
    się tak.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 15. Data: 2014-08-08 18:08:01
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-08-08 17:19, Czesław Wiśniak pisze:

    > A ile to ma przebiegu jesli da sie okreslic i na czym bylo jezdzone ?

    no własnie na fabrycznym i takim jak dają w ASO fiata, nie wiem, w
    książce serwisowej przy wymianach napisane jest "selenia"

    przebieg 27tys

  • 16. Data: 2014-08-08 18:48:51
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > no własnie na fabrycznym i takim jak dają w ASO fiata, nie wiem, w książce
    > serwisowej przy wymianach napisane jest "selenia"
    >
    > przebieg 27tys

    To kup najtanszy 5W40 np: Total Quartz 9000 Energy

    http://oryginalneoleje.pl/produkt/12/1165-total-quar
    tz-9000-energy-5w-40-5l.html

  • 17. Data: 2014-08-08 21:26:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** fifak pisze tak:

    > Co lepsze: co roku zmienić olej 10w40 czy co dwa lata 5w40 przy
    > przebiegach 7tys /rok?

    Castrol Magnatec 5W-40 C3 4 litry - 59zł

    --
    Piter

  • 18. Data: 2014-08-09 00:57:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-08-08 15:17, fifak pisze:

    > fiacik
    > i zaleca standard selenia 20K(10W40) a preferowane selenia K(5W40)

    Ja wiem że to nie przystoi mężczyźnie, ale jak w instrukcji zalecają
    5W40, to może lać 5W40? I wymieniać też co tyle co w instrukcji napisali? ;)

  • 19. Data: 2014-08-10 00:10:20
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "fifak" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Co lepsze: co roku zmienić olej 10w40 czy co dwa lata 5w40 przy
    > przebiegach 7tys /rok?

    Mobil 1 0W40 New Life (pełny syntetyk) co 2 lata.

  • 20. Data: 2014-08-10 00:33:10
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-08-08 16:51, Lewis pisze:
    > Zdajesz sobie sprawę że większość warsztatów robi wymianę za free jak
    > kupisz u nich olej i filtr?
    No bez jaj. Za jakie free??? Po prostu olej kosztuje u nich te 2-3 dychy
    więcej niż np. w necie :-)

    Maciek