  • 1. Data: 2013-05-11 15:30:44
    Temat: Okulaty polaryzacyjne
    Od: k...@g...com

    Byłem w kinie. Można było kupić okulary polaryzacyjne za 3 złote. W kinie fajnie.
    Założyłem w samochodzie. Rewelacja. Wszystko dużo ostrzejsze, praktycznie brak
    odblasków.

  • 2. Data: 2013-05-11 15:36:47
    Temat: Re: Okulaty polaryzacyjne
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    >Byłem w kinie. Można było kupić okulary polaryzacyjne za 3 złote. W kinie
    >fajnie. Założyłem w samochodzie. >Rewelacja. Wszystko dużo ostrzejsze,
    >praktycznie brak odblasków.

    Ramki rózowe?

  • 3. Data: 2013-05-11 15:51:38
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 11 maja 2013 15:36:47 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > U�ytkownik <k...@g...com> napisa� w wiadomo�ci

    ps.com...

    > Ramki r�zowe?

    Czarne. Różowe dziewczyny wybrały.

  • 4. Data: 2013-05-11 16:01:01
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-05-11 15:30, k...@g...com pisze:
    > Byłem w kinie. Można było kupić okulary polaryzacyjne za 3 złote. W kinie fajnie.
    Założyłem w samochodzie. Rewelacja. Wszystko dużo ostrzejsze, praktycznie brak
    odblasków.

    Cieszymy się. Ja sam używam polaryzacyjnych szkieł w okularach
    "leczniczych", i faktycznie efekt (przy dobrych szkłach) jest
    zadziwiający. Ale:
    - sensowne szkło polaryzacyjne ściemnia o 50%. Nie zawsze jest to
    wygodne, a jak ściemnia mniej - to jest to ściema, a nie polaryzacja.
    - sensowność polaryzacji niestety znacznie zużywa się z czasem, od
    czyszczenia szkieł i UV, nawet drogie fotograficzne filtry polaryzacyjne
    z czasem tracą ostrość/jakość.
    - w (dobrych) szkłach polaryzacyjnych jest dość duży problem z widokiem
    ekranów LCD - kolorowe "mienią się" kolorami, mają plamy jasno-ciemne
    itp. W zależności od "przekręcenia" głowy efekt się zmienia, ale bywa
    ciężko używać np nawigacji.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 5. Data: 2013-05-11 16:21:42
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 11 maja 2013 16:01:01 UTC+2 użytkownik BartekK napisał:

> [...]
    >
    > ekranów LCD - kolorowe "mienią się" kolorami, mają plamy jasno-ciemne
    >
    > itp. W zależności od "przekręcenia" głowy efekt się zmienia, ale bywa

    173

    Ja też się cieszę. Polaryzacyjne są na 100% bo w kinie działały. Ale przy okazji
    działają w samochodzie. Może nie tak jak dedykowane i drogie. Chociaż kto tam wie ile
    w specjalnych za 3 stówy jest reklamy a ile różnicy w stosunku do tych za 3 złote.

  • 6. Data: 2013-05-11 16:49:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 May 2013 06:30:44 -0700 (PDT), k...@g...com
    > Byłem w kinie. Można było kupić okulary polaryzacyjne za 3 złote.
    >W kinie fajnie. Założyłem w samochodzie. Rewelacja. Wszystko dużo
    > ostrzejsze, praktycznie brak odblasków.

    A wiesz co to jest efekt placebo ?

    To, co wlasnie na sobie doswiadczasz ... bo te z kina nie pomoga w
    samochodzie.
    No chyba ze czas odwiedzic okuliste - jedno oko ci szwankuje ..

    J.

  • 7. Data: 2013-05-11 17:01:01
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 11 maja 2013 16:49:44 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > samochodzie.
    >
    > No chyba ze czas odwiedzic okuliste - jedno oko ci szwankuje ..

    Co tam jedno oko. Tobie mózg szwankuje i do lekarza nie idziesz.

  • 8. Data: 2013-05-11 17:05:38
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > Co tam jedno oko. Tobie mózg szwankuje i do lekarza nie idziesz.

    A Tobie muzg.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 9. Data: 2013-05-11 17:08:12
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > Byłem w kinie. Można było kupić okulary polaryzacyjne za 3 złote. W
    > kinie fajnie. Założyłem w samochodzie. Rewelacja. Wszystko dużo
    > ostrzejsze, praktycznie brak odblasków.

    Chyba się w tym kinie po ciemku w coś głową pierdolnąłeś. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 10. Data: 2013-05-11 17:16:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 May 2013 07:21:42 -0700 (PDT), k...@g...com
    > Ja też się cieszę. Polaryzacyjne są na 100% bo w kinie działały.

    Jest jeszcze system Dolby, niepolaryzacyjny.

    J.