  • Data: 2012-04-14 10:39:37
    Temat: Re: Okulary - nowy pomysl Googla
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >>> zarciem. A jak kiedys szukales przepisu na kurczaka, to ci przysla info

    > No nie, google sie wlasnie chwali inteligentnym doborem reklam.
    > Wyszukuje np Rossignol, a reklamy prowadza do
    > www.ceneo.pl/Narty
    > www.snowsport.pl/

    Nie zrozumiałeś. Nie chcesz nic kupić, ale ... wejdź na dowolną popularną
    witrynę. Widzisz reklamę, jest to teklama G. Np na portalu ogólnym sprzedają
    piwo. No piwo oczywiście da się powiązać z życiem o ile w ogóle piwo pijasz,
    bo jak nie to może wino Ci wcisną, tak ? A jak nie pijasz alkoholu w ogóle
    to jakiś sztuczny orzeźwiający. A jak sztucznych nie tylko naturalne ?
    Pomińmy na razie, ale wlazłeś bez chęci kupowania czegokolwiek. Taki
    kontekst wejścia. Pominęli ? A to pech. Jak dużą ilość informacji o sobie
    musiałbyć udzielić przeszłych i aktualnych by to zadziałało dobrze ?! Tak,
    że to w podstawach nie da się zrealizować. My tego po prostu nie
    potrzebujemy. Jak czegoś potrzebujemy to idziemy do sklepu, dzwonimy gdzieś
    itp itd. I nie mamy z dotarciem do tego większego problemu. Już na pewno nie
    mamy do tego co nam G. chce sprzedać.

    > Choc tak prawde mowiac ... ja moze nienormalny jestem, ale moj wzrok
    > staranie omija te reklamy :-)

    No bo tak się dzieje z głową, ale to nie jest tak, że tego nie widzisz tylko
    nie masz świadomości widzenia.