  • 41. Data: 2009-04-22 13:55:22
    Temat: Re: Okulary do jazdy zamiast przyciemnianej szybki...
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 22 Apr 2009 14:50:25 +0200
    "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> wrote:

    > mam takie
    > http://allegro.pl/item610017189_stockholm_okulary_sp
    orowe_wymienne_soczewki.html
    > uzywam glownie w aucie ale i na moto sie zdazylo, bo dobrze oslaniaja
    > boki. Po roku uzywania nie sa porysowane, nic im nie jest a rzucam nimi
    > gdzie popadnie i czesto nosze w kieszenie. Generaqlnie forme polecam.
    > tyle ze ja za swoje dalem 50 zł nad morzem.

    Ależ nabijają te marże... Hym. Pomyślimy...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 42. Data: 2009-04-24 22:20:37
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    y...

    > Ale są pozytywne skutki takiej 'abstynencji motocyklowej'.

    Jakie?

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 43. Data: 2009-04-27 20:29:56
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Fri, 24 Apr 2009 23:20:37 +0100
    "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    > Jakie?

    W moim przypadku to jest tak, że im dłużej nie mam czym jeździć
    tym niżej mi spadają wymagania odnośnie pierwszego sprzęta.
    Krótko mówiąc skręca mnie, gdy nawet takiego drewniaka na r1
    słyszę w piękny słoneczny dzień ;-)
    No i mam powoli coraz bardziej dość tego skręcania i już
    doszedłem do tego, że nawet mógłbym kursową emzetą się rozbijać ;-)

    Ale ja tam nie wiem jak z tym u innych jest...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 44. Data: 2009-04-27 22:15:21
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    y...

    > No i mam powoli coraz bardziej dość tego skręcania i już
    > doszedłem do tego, że nawet mógłbym kursową emzetą się rozbijać ;-)

    Nie widzę niczego złego w jeżdżeniu emzetą.
    Wręcz przeciwnie, najlepsze komary w zębach w tym sezonie załapałem latając
    150.
    Prosty, lekki motocykl, który może udawać nowsze 125ccm w 4suwach.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 45. Data: 2009-04-28 16:28:59
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Mon, 27 Apr 2009 23:15:21 +0100
    "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

> [...]
    > 150.
    > Prosty, lekki motocykl, który może udawać nowsze 125ccm w 4suwach.

    Ja też nie, ale MZta była dobra dopóki nie było lepszych.
    Teraz to Er-5, GS, CB 500. Albo jakieś stare 125/250/400.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 46. Data: 2009-04-30 22:15:23
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Sqeeb" napisał w wiadomości
    y...

    > Ja też nie, ale MZta była dobra dopóki nie było lepszych.
    > Teraz to Er-5, GS, CB 500. Albo jakieś stare 125/250/400.

    Zawsze były lepsze. Ale ilukrotnie droższe?
    Ja nikogo nie namawiam, każdy ma swój rozum.

    Tak tylko wspomnę jak kolega, który miał wsk 125 mówił o ile ona lepsza od
    mojej ETZ bo on to sobie zimą siada i dłubie.
    A takiej japonii - żadnej by nie wziął choćby za darmo dawali. Skoro nie
    trzeba dłubać, to po co taki motocykl?
    Tyle, że japonie to w tamtych czasach może dwie rocznie mieliśmy okazje
    obejrzeć..

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 47. Data: 2009-05-01 16:07:54
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 30 Apr 2009 23:15:23 +0100
    "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    > Zawsze były lepsze. Ale ilukrotnie droższe?
    > Ja nikogo nie namawiam, każdy ma swój rozum.

    Teraz za cenę dwóch mz'tek można kupić japonię troche młodszą i
    na chodzie.

    A to już zależy po co komu motocykl.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 48. Data: 2009-05-01 22:40:05
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Sqeeb" napisał w wiadomości
    y...
    "Jasio" wrote:

    > Teraz za cenę dwóch mz'tek można kupić japonię troche młodszą i
    > na chodzie.

    A za cenę dwóch japonii to nawet jakiegoś europejczyka albo i amerykańca
    idzie wyrwać.
    No, "pan abstrahuje od układu odniesienia, panie Maksiu" - od pieniędzy.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 49. Data: 2009-05-01 23:13:46
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Fri, 1 May 2009 23:40:05 +0100
    "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    > A za cenę dwóch japonii to nawet jakiegoś europejczyka albo i amerykańca
    > idzie wyrwać.
    > No, "pan abstrahuje od układu odniesienia, panie Maksiu" - od pieniędzy.

    Pieniądze pieniędzmi, ale chyba zgodzisz się ze mną, że własności jezdne
    takiego GS 500 są o niebo lepsze od MZ. Hamulce, zawieszenie, już
    pomijając sam silnik. Owszem, da się i na MZ. Kiedyś nawet czytałem
    o gościu, który z dziewczyną na Jawie TS 350 objechali pół Europy w 40 dni,
    jakieś 20kkm.

    O gustach się nie dyskutuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 50. Data: 2009-05-02 12:16:32
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    y...
    On Fri, 1 May 2009 23:40:05 +0100
    "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

> [...]

    pomijając sam silnik. Owszem, da się i na MZ. Kiedyś nawet czytałem
    o gościu, który z dziewczyną na Jawie TS 350 objechali pół Europy w 40 dni,

    tak na marginesie...
    wczoraj sobie pojezdziłam troszke.. w sumie jakies 300km chyba wyszlo, z 6
    motocykli... i wiecie co? Deauvillka jest fajna. podoba mi sie jazda na
    niej..
    Ale brakuje mi zJawci..
    Chociaz bardzo ciesze sie ze trafiła w dobre rece to chyba zaczynam załowac
    ze ja sprzedałam.. Chociaz głosno tego nie powiem, żeby sie nowemu nabywcy
    dobrze nia latało;)
    Jednak 2T maja swój niepowtarzalny urok... to cos.. albo to miłosc od
    pierwszego km i wtedy nie ma racjonalnego wytłumaczenia albo małzenstwo z
    rozsadku i wtedy hamulce, zawieszenia itp :)

    --
    Easy
    Zielona Dziura