  • Data: 2009-04-21 20:01:31
    Temat: Re: Okulary do jazdy zamiast przyciemnianej szybki...
    Od: gonzik <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Kwi, 07:56, Sqeeb <s...@i...community> wrote:
    > Czołem.
    > Ktoś może testował ten wynalazek?http://allegro.pl/show_item.php?item=61080
    2893

    > W życiu jeszcze nie dałem tyle za okulary i zastanawiam się
    > czy warte to kupna.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Sqeeb

    Siema,

    Moze to zabrzmi troszeczke jak reklama Bentley'a ze znanego pps'a
    apropo zajetych miejsc AUDI, BMW itd.
    Polecam Ray Ban Aviator.
    - Ponadczasowa konstrukcja :-)
    - Bardzo wygodne etui o szerokosci ze 2 cm. Miesci sie elegansko w
    bocznej kieszonce tankbaga;
    - Zauszniki (czy jak to sie zwie fachowo) super cienkie. Wiec nie
    musisz sie martwic ze bedziesz mial problem z wlozeniem pod kask.
    - mozesz je zakladac do garnituru, w szortach, na motocykl, na rower i
    co tam sobie na wymyslasz.

    Mi sluza 5 rok, na motocyklu, w terenie, na imprezach plenerowych o
    spacerniakach nie wspomne. Bez zarzutow.

    Widzialem na allegro w okolicach 250pln. Cen podejrzana ale kto wie.

    Pozdrav,
    Gonzik.

    P.s.: aha, bylbym zapomnial kazdy bedzie chcial je przymierzyc :-)