  • Data: 2010-11-12 20:17:42
    Temat: Re: Okulary do jazdy noca
    Od: lukz <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-12 19:48, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    zeta.pl

    > Ja bym się zastanowił nad polaryzacyjnymi na deszczowe noce żeby chociaż
    > bliki do mokrej nawierzchni zredukować.

    Halo, halo, polaryzacja nakladana jest tylko na stale zabarwione szkla,
    wiec do jazdy nocnej troche nie bardzo sie nadaja. Z tymi zoltymi
    "szklami dla kierowcow" producenci sie juz niezbyt afiszuja, ze wzgledu
    na to ze moga zaklocac odbior kolorow, np. sygnalizacji swietlnej.

    Jak ktos chce szkla typowo dla kierowcow, to sprawdzcie DriveWear -
    http://www.drivewearlens.com/ Sa to soczewki z kolorem podnoszacym
    kontrast, fotochromem i polaryzacja. Generalnie sie sprawdzaja. Wady:
    kosztuja nie malo i maja zazwyczaj obrzydliwy kolor - taki zielono -
    brazowo - sraczkowaty ;)