  • Data: 2012-11-22 10:34:46
    Temat: Re: Okragle swiatla LED do jazdy dziennej - prosze o polecenie
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 22 listopada 2012 08:26:23 UTC+1 użytkownik omega_fan napisał:
    > Witam,
    >

    > w aucie (Corolla E12) chce zamontowac swiatla LED do jazdy dziennej.
    >
    > Jako ze auto nie ma fabrycznie przednich przeciwmgielnych a plaskich
    >
    > swiatel nie ma za bardzo jak zalozyc - powstal pomysl aby wymienic
    >
    > kratki w przednim zderzaku na takie od swiatel przeciwmgielnych oraz w
    >
    > nie wlozyc okragle LED DRL. Kratki juz sa, swiatla dopiero trzeba
    >
    > zakupic - no i tu powstal problem: zaden z markowych producentow
    >
    > (Philips, Hella) nie robi okraglych. Trzeba niestety zakupic jakiegos
    >
    > "chinczyka". Sporo tego na Allegro, wiec wolalbym posluchac opinii

> [...]

    A nie dało się tych pierwotnych zaślepek dziur na halogeny dociąć do kształtu
    podłużnych lamp dziennych?
    Też mam philipsa i tak właśnie zrobiłem - w zaślepkach wyciąłem poziome prostokąty na
    wymiar lamp, a lampy przykręciłem na kątownikach ukrytych od wewnątrz pod odpowiednim
    kątem. Wygląda estetycznie i działa jak na markowy produkt przystało. Chińczyków bym
    nie montował...

    Pozdr.,
    pablo