  • 21. Data: 2013-08-14 13:06:15
    Temat: Re: Okęcie - instrukcja obsługi
    Od: "empe" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:5340688746$2...@s...com.
    ..

    Hello,

    W przyszłym tygodniu muszę odebrać syna z Okęcia. I patrzę na Google
    Maps, czytam stronę lotniska i siwieję. Niestety - mam trochę
    problemów z poruszaniem się i nie przyjmuję do wiadomości
    wielokilometrowych spacerów - po prostu nie dam rady :(

    Podpowiedzcie proszę, które parkingi są czynne (strona lotniska
    twierdzi, że P1 jest nieczynny) i jak do tego parkingu dojechać, żeby
    się w maliny nie wpuścić. Czy to http://goo.gl/maps/iAyhk poprawny
    dojazd do P2? Czy z tego miejsca dotrę bez nadmiernego maszerowania do
    hali przylotów?

    Hmm z tego co tu piszą to P2 jest nieczynny. P1 powinien być czynny.
    Dojazd na niego nie jest wbrew pozorom łatwy i przyjemny ani intuicyjny.
    Trzeba być mocno skoncentrowanym aby dobrze pojechać, więc radzę dokładnie
    przestudiować drogę.
    Dojazd cały czas dołem.
    http://goo.gl/maps/0vkGG
    lub wjeżdzając na górę na odloty i zjeżdząjać ponownie na dół.
    http://goo.gl/maps/FF7At

    Z parkingu P1 do hali przylotów masz jakieś 250-300m

    P1 oczywiście płatny.

    -- --
    MP

  • 22. Data: 2013-08-14 13:36:11
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 13 Aug 2013 23:25:57 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Prosiłem o podanie tylko drogi wjazdowej na parking P2 - czy naprawdę
    >nikt na tej grupie nie wie, jak tam wjechać? Ewentualnie informację,
    >czy parking P1 jest nadal zamknięty.

    IMHO to P2 jest zamknięty, przynajmniej był w zeszłym tygodniu. Jak
    się wjeżdża na P1 (piętrowy) to nie mam pojęcia. Ja zawsze parkuję na
    P3, ale ten jest oddalony spory kawałek od przylotów.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2013-08-14 13:37:47
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 13 Aug 2013 22:08:17 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Planowo 23 sierpnia 13:35. To jest piątek.

    Zgadamy się na FB, coś się wymyśli.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 24. Data: 2013-08-14 13:42:41
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 14 Aug 2013 13:06:15 +0200, "empe" <e...@s...pl> wrote:

    >P1 powinien być czynny.
    >Dojazd na niego nie jest wbrew pozorom łatwy i przyjemny ani intuicyjny.

    O to, to... Ja nigdy na nim nie parkuję, bo nie zawsze jakoś przegapię
    wjazd na P1 :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2013-08-14 13:47:40
    Od: "empe" <e...@s...pl>

    W uzupełnieniu swojego posta bo nie wkleiłem.
    Info o czynnym P1 a nieczynnym P2
    http://www.lotnisko-chopina.pl/pl/pasazer/dojazd-i-p
    arkingi/parkingi/lokalizacja-miejsc-parkingowych

    -- --
    MP

  • 26. Data: 2013-08-14 13:47:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Wednesday, August 14, 2013, 1:36:11 PM, you wrote:

    > IMHO to P2 jest zamknięty, przynajmniej był w zeszłym tygodniu. Jak
    > się wjeżdża na P1 (piętrowy) to nie mam pojęcia. Ja zawsze parkuję na
    > P3, ale ten jest oddalony spory kawałek od przylotów.

    Masz rację - są oznaczone odwrotnie niż sądziłem. Ale nieporozumienie
    wynika z "przejrzystości" planów na stronie lotniska :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 27. Data: 2013-08-14 13:48:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Wednesday, August 14, 2013, 1:37:47 PM, you wrote:

    > Zgadamy się na FB, coś się wymyśli.

    Dzięki.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2013-08-14 13:52:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello empe,

    Wednesday, August 14, 2013, 1:47:40 PM, you wrote:

    > W uzupełnieniu swojego posta bo nie wkleiłem.
    > Info o czynnym P1 a nieczynnym P2
    > http://www.lotnisko-chopina.pl/pl/pasazer/dojazd-i-p
    arkingi/parkingi/lokalizacja-miejsc-parkingowych

    Dzięki - już wiem, że je pomyliłem :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 29. Data: 2013-08-14 13:52:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Wednesday, August 14, 2013, 1:42:41 PM, you wrote:

    > O to, to... Ja nigdy na nim nie parkuję, bo nie zawsze jakoś przegapię
    > wjazd na P1 :)

    Tubylec się gubi ;) a mi każą na znaki jechać :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 30. Data: 2013-08-14 13:57:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello empe,

    Wednesday, August 14, 2013, 1:06:15 PM, you wrote:

    [...]

    > Hmm z tego co tu piszą to P2 jest nieczynny. P1 powinien być czynny.

    Wiem - pomyliłem.

> [...]
    > Trzeba być mocno skoncentrowanym aby dobrze pojechać, więc radzę dokładnie

    Na planie tutaj: http://www.lotnisko-chopina.pl/pplflashmap/index.htm
    (przycisk dojazd i parkingi) wskazuje, że jest wjazd również od
    strony terminala. A widok z satelity wskazuje jakiś wjazd na parking z
    górnego poziomu: http://goo.gl/maps/XKbX9

    To naprawdę nie problem.

    --
    Best regards,