eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOho! Zmiana kierunku. Opiniotfurcy przemowili. Ale przynajmniej dali wyniki pomiarow.Re: Oho! Zmiana kierunku. Opiniotfurcy przemowili. Ale przynajmniej dali wyniki pomiarow.
  • Data: 2018-05-03 12:04:41
    Temat: Re: Oho! Zmiana kierunku. Opiniotfurcy przemowili. Ale przynajmniej dali wyniki pomiarow.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03 May 2018 08:23:56 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    [...]
    > Ale ja letniej nie proponowałem - powtorze jeszcze raz...

    A ja powtorze - letnia dowodzi, ze wysokosc bieznika nie gra roli :-)
    Na sniegu.

    > Cóż, nic na siłe. Ja jezdze i nic złego sie nie dzieje.

    I to jest cenne ... dzieki za przetestowanie.
    Ale chyba poczekam na wiecej testerow :-)

    > Wiesz, ludzie jednak najczesciej mają kłopot z tym ze opona sie zuzywa
    > podczas jazdy.

    Jak sie malo jezdzi i zmienia opony, to sie tak duzo nie zuzywa.
    I po paru latach powstaje problem - wierzyc ADAC, czy nie wierzyc :-)

    > No i?

    No i mimo zuzycia dobrze trzymaja. Na sniegu.

    J.