    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 22 Dec 2016 00:35:02 -0800 (PST)
    Subject: Re: Ogrzewanie przedniej szyby
    From: s...@g...com

    W dniu środa, 21 grudnia 2016 22:35:23 UTC+1 użytkownik Irokez napisał:

    > Dobrze, że Nordglass nie masz. To dopiero jest dziadostwo. Takiego
    > szrotu to powinni zabronić produkować.
    > Niby polski produkt, ale czemu polak polakowi takie świństwo robi.
    > Nie dość że zakrzywia nierówno obraz jak się patrzy w stronę pasażera,
    > to po zimie była gorzej porysowana niż oryginalna 9-letnia szyba
    > (oryginał był tylko bardziej wypiaskowany)

    Cena, Panie, cena.
    Jak wymieniałem te moja to nordglass mial chyba polowe tańsze niz ta którą wstawilem.
    I cisnęli mocno bo jak zadzwonilem zapytac o cene to potem wydzwaniali pare razy
    gdzie i kiedy umówic wizyte.

    Ale tanio mieli.
    Więc jak potrzebujesz szybko i tanio to u nich.

    A jak dobrze to gdzie indziej.
    Przy czym ten moj saloglas to ze trzy druciki ma dysfunkcyjne.
    I nie grzeja równo.
    Taki urok, dopiero po przyjrzeniu się wyszło że druciki maja szpare albo nie
    grzeją...

    Ale nie boli za bardzo bo ogólnie działa ok.

    Tak że technologia jest taka se wśród alternatyw...