  • 1. Data: 2011-04-08 14:31:39
    Temat: Ogromna euforia :)
    Od: power_bit <power_bit@_NOSPAM_interia.pl>

    Cześć Ludziska :) Chciałem się podzielić moim szczęściem. Jedni chwalą się
    R1 inni GSX ja troszkę skromniej, ale euforia również ogromna :) Dziś
    odebrałem prawko kat. A, udało się za pierwszym razem. Skoczyłem do banku
    kilka formalności i mały kredycik załatwiony, o 18.00 jadę po maszynę
    mianowicie GS 500 z 97 roku, sprowadzony z Niemczech najszybsza wersja bo
    czerwony ;) Czeka na mnie już 3 tyg zaklepany. Szczęście ogromne, głowa
    boli z nerwów, nie mogę się doczekać, tysiące myśli w głowie. Nie wiem
    jeszcze jak go przyprowadzę, to jakieś 4 km od mojego domu trzeba by było
    przejechać przez centrum, ale brak tablic, ubezpieczenia itd. Chyba będę
    musiał go pchać do chaty, ale to co ważne by był już dziś u mnie, nie ma
    czasu na załatwianie przyczepki :) Pozdrawiam wszystkim i do zobaczenia
    na drodze :)

    Szymon

  • 2. Data: 2011-04-08 15:24:01
    Temat: Re: Ogromna euforia :)
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    power_bit pisze:

    > głowie. Nie wiem jeszcze jak go przyprowadzę, to jakieś 4 km od mojego
    > domu trzeba by było przejechać przez centrum, ale brak tablic,
    > ubezpieczenia itd. Chyba będę musiał go pchać do chaty, ale to co ważne

    Nie przejmuj się, ja jak złapałem gumę w długi weekend to pchałem
    motonga przez całą Częstochowę, aż znalazłem działający serwis. Pchać
    zacząłem jak już tylna opona całkowicie się rozlazła. Ale pomagałem
    sobie w pchaniu włączonym silnikiem. Ręka tylko boli od trzymania
    półsprzęgła :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2011-04-08 15:58:11
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-04-08 16:31, power_bit pisze:
> [...]
    > banku kilka formalności i mały kredycik załatwiony, o 18.00 jadę po
    > maszynę mianowicie GS 500 z 97 roku, sprowadzony z Niemczech najszybsza
    (...)

    Nono, gratulacje, aż miło poczytać.

    Pozdr
    DP

  • 4. Data: 2011-04-08 16:46:04
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-04-08 16:31, power_bit pisze:
    > Cześć Ludziska :) Chciałem się podzielić moim szczęściem.

    Siema,

    do pełni szczęścia polecam lekturę "Motocyklista doskonały" i dalsze
    publikacje tego samego autora.

    P.S. Pewnie, że czerwone najszybsze, co potwierdzam własną (czerwoną)
    stajnią... ;)
    dozo! na szlaku!

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 5. Data: 2011-04-10 14:24:24
    Od: Masło <s...@S...pl>

    W dniu 2011-04-08 16:31, power_bit pisze:
    > Cześć Ludziska :) Chciałem się podzielić moim szczęściem...

    Nie przejmuj się, przejdzie Ci ;)

    Pozdro.