  • 1. Data: 2010-08-27 07:55:10
    Temat: Ograniczenie tonażu na A1?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Witajcie!

    http://fakty.interia.pl/polska/news/skandal-na-budow
    ie-autostrady-a1,1523855

    Po prostu nóż się w kieszeni otwiera, mam nadzieję, że każą im to za
    friko naprawić.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 2. Data: 2010-08-27 08:09:14
    Temat: Re: Ograniczenie tonażu na A1?
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Mirek Ptak napisał:

> [...]
    ie-autostrady-a1,1523855

    > Po prostu nóż się w kieszeni otwiera, mam nadzieję, że każą im to za
    Hehe, wierzysz w cuda Mirku? Nikt tego nie naprawi (chyba ze za nasze pieniadze-czyt.
    podatnikow),
    do pierdla tez ich nie wsadza, miliony zarobili, firma upadnie a autostrady nie
    otworza przez
    najblizsze 10 lat :-(
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-08-27 08:20:05
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Aug 2010 08:09:14 +0200, Gabriel 'wilk' napisał(a):

    ie-autostrady-a1,1523855

    > Hehe, wierzysz w cuda Mirku? Nikt tego nie naprawi (chyba ze za nasze
    pieniadze-czyt. podatnikow),

    Przyjmą taktykę na "Euro 2012" (trzeba koniecznie oddać coś do użytku -
    nieważne jakiej jakości) i temat przycichnie :(
    Ja to wyczytałem tutaj:
    http://www.tvn24.pl/-1,1671008,0,1,budowali-autostra
    de-z-piasku,wiadomosc.html

    Swoją ścieżką u nas w WRC są dwa miejsca (jedno zrealizowane kilka lat
    temu, drugie własnie skończyli), gdzie infrastrukturę drogową remontował
    prywatny wykonawca za swoje pieniądze - jak pokazuje praktyka to jedno z
    nielicznych poprawnie wykonanych remontów (mówię o trwałości, jakości i
    terminowości) w naszym mieście. ot, taka nasza szara rzeczywistość

  • 4. Data: 2010-08-27 10:52:25
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-08-27 08:09, *Gabriel 'wilk'* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

> [...]
    > pieniadze-czyt. podatnikow), do pierdla tez ich nie wsadza, miliony
    > zarobili, firma upadnie a autostrady nie otworza przez najblizsze 10 lat

    Może zrobią jak w temacie - białe kółko z czerwoną obwódka i napisem 10t
    w środku? :/

  • 5. Data: 2010-08-27 11:21:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.08.2010 10:52, Mirek Ptak pisze:

    > Może zrobią jak w temacie - białe kółko z czerwoną obwódka i napisem 10t
    > w środku? :/

    W sumie - czemu nie? Jeździsz ciężarówką? ;->

    A ciężki transport tranzytowy zesłać na tory.

  • 6. Data: 2010-08-27 11:38:31
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ie-autostrady-a1,1523855

    > Po prostu nóż się w kieszeni otwiera, mam nadzieję, że każą im to za friko

    Za friko nie naprawią bo jakby to mieli zrobić to by zbankrutowali a jak
    zbankrutują to nikt tego nie zrobi. Czyli podsumowując: mogą robic co chcą

  • 7. Data: 2010-08-27 12:10:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.08.2010 11:38, Agent pisze:

    > Za friko nie naprawią bo jakby to mieli zrobić to by zbankrutowali a jak
    > zbankrutują to nikt tego nie zrobi. Czyli podsumowując: mogą robic co chcą

    "Nie mamy waszego dolomitu. I co nam zrobicie?"

  • 8. Data: 2010-08-27 12:17:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Aug 2010 07:55:10 +0200, Mirek Ptak wrote:
    >http://fakty.interia.pl/polska/news/skandal-na-budo
    wie-autostrady-a1,1523855

    >Po prostu nóż się w kieszeni otwiera, mam nadzieję, że każą im to za
    >friko naprawić.

    Mnie sie otwiera jak to czytam. Co to k* ma byc - informacja ?
    Napisane bez skladu i ladu. Czy ci dziennikarze juz nic nie potrafia ?
    No chyba ze ma zachecic do kupienia papieru, wtedy przepraszam.

    A tak merytorycznie: autostrady chyba maja byc na piasku. Piasku a nie
    gliniastej ziemi, polozonym na kruszywie.
    Dolomit sie w ogole nadaje pod autostrady, czy za slaby ?

    Inspektora nadzoru tam nie bylo ? Jakos nie chce mi sie wierzyc zeby
    ulozone kruszywo zbierano. Predzej wyjezdzalo w nocy ze skladu.

    J.

    P.S. Probki dziennikarskiej tfurczosci (z grupy wroclawskiej):
    http://www.gazetawroclawska.pl/aktualnosci/297518,wr
    oclaw-libacja-na-skwerku,id,t.html
    http://wroclaw.naszemiasto.pl/artykul/541026,wroclaw
    -dziewczynka-wjechala-w-samochod-marki-bmw,id,t.html
    ?kategoria=645
    http://wroclaw.naszemiasto.pl/artykul/541956,wroclaw
    -wszystkie-ulice-w-miescie-sa-przejezdne,id,t.html?k
    ategoria=645
    http://wroclaw.naszemiasto.pl/artykul/545672,wroclaw
    -pkp-sprzatnelo-sliwki-z-przejscia,id,t.html?kategor
    ia=645

  • 9. Data: 2010-08-27 12:52:58
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    wiadomości news:4c778f2d$1@news.home.net.pl...

    > "Nie mamy waszego dolomitu. I co nam zrobicie?"

    Nie rozumiem Twojej odpowiedzi.

  • 10. Data: 2010-08-27 13:35:03
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-27 12:52, Agent pisze:

    > w wiadomości news:4c778f2d$1@news.home.net.pl...

    > Nie rozumiem Twojej odpowiedzi.
    "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?"

    Teraz już rozumiesz?

    --
    MZ