    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 5 Mar 2019 06:54:39 -0800 (PST)
    Subject: Re: Ograniczenie prędkości
    From: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 18:59:57 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Pablo Eldiablo ...

    > Sugerujesz ze Marek jest na poziomie inteligencji tirmana który tylko
    > zegarek i pasy na drodze przed oczami widzi?

    Nie, po prostu brak rozsądku, niepanowanie nad emocjami, brawura, ale i zwykły
    pośpiech leżą w ludzkiej naturze. Nie można zakładać, że nie pojawią się jednostki (a
    raczej bardzo wiele jednostek) zachowujących się nieracjonalnie. Więc jestem wręcz
    pewien, że przy wprowadzeniu ogranicznika we wszystkich autach, na drogach zaroiło by
    się od wyprzedzających się kilometrami łeb w łeb osobówek (bo tiry już są).